diksap!

het is zoooo warm, en de flesjes drinkt iris amper leeg!

ik dacht laat ik eens watdiksap gaan halen, dat vind ze vast lekker, maar ik had er 150 ml in de fles gedaan, en die heeft ze helemaal opgedronken, zo te zien had ze wel erge dorst :oops:

maar komt zij nu niet met de voeding in de war???

en hoe doen jullie dat nu met dit weer met die kleintjes???

anne kreeg gewoon zo nu en dan een flesje drinken en ze dronk ook gewoon goed uit de (.)

volgens mij is het advies altijd: bij bv heel vaak aanleggen en bij fv water bijgeven.

(en als je al iets anders gaat geven, zou ik gewoon lekker water geven ip v diksap, juist met dit weer)

BV op verzoek (en das erg vaak met dit weer) en anders gewoon flesje water…

hier kreeg ze weliswaar Thee afgekoelt

tanks voor de tips :stuck_out_tongue:

Wist niet eens dat ze al diksap mogen dan :oops: Ik geef extra water bij de fles, en dat voldoet volgens mij.

Hier ook water!

(Ik ben nogal anti-diksap/vruchtensap/e.d. :roll: )

Het beste is idd water of iets van thee ( en dan het liefst een thee zonder theine… dus kruidenthee of rooibos)…

Joyce wil helemaal niks…

Je kunt zo ook je eigen ijsthee maken he… gewoon sterke thee zetten en in de koelkast. heerlijk … VOor jezelf een beetje suiker evt als je dat lekkerder vind…

Dat krijgt Tessa nu ook… Die moet een beetje afkikken van de sapjes…

Liefs

Djanel krijgt heel afentoe ( 1x in de zoveel dagen) een klein flesje diksap. Heerlijk vind hij het… Maar ik leg hem met dit weer wel heel vaak aan (bv)

Hij lust nog niets anders dan melk…water, verdund BV of thee (zonder theine) worden niet gewaardeerd! :evil: