Dikkie Dik met Dirk Scheele

Vanmiddag met Nina (3) naar Dikkie Dik geweest. De voorstelling begon een half uur later door technische probleempjes, maar dat mocht de pret niet drukken. Nina heeft genoooooten :smiley: . Door de bril van een volwassene was het, rationeel gezien, niet heel bijzonder: 15 liedjes, gezongen en aan elkaar gepraat door een man met een gitaar, begeleid door drie andere muzikanten en een serie dia’s van Dikkie. Maar de kinderen vonden het prachtig. Het is ook de manier waarop Dirk Scheele en zijn liedjesband het brengen he. Ze betrekken de kinderen echt op een hele leuke manier bij de voorstelling. En de stem van Dirk Scheele natuurlijk he, die lijkt wel hypnotiserend te werken :mrgreen: . Nina heeft op het podium staan meeswingen en -zingen. Natuurlijk hebben we ook de cd (van de hele voorstelling, plus een boekje waar de letterlijke teksten instaan) gekocht. Voor wie nog gaan moet: zorg als het gaat dat je een beetje vooraan zit, of anders aan de zijkant zodat je kind makkelijk uit de rij kan om mee te dansen op het podium. Erna zingt Dirk Scheele nog een aantal liedjes met de kinderen in de poezenspeeltuin (een hele hoop poezenmandjes die ze ergens in een foyer neerleggen) en de kinderen mogen op de foto. We hebben een gezellige middag gehad! Is er nog iemand al geweest?

ken het niet…deze voorstelling

dirk scheele is wel een keer bij mijn dochter op school geweest… was superleuk toen… alleen mochten de ouders er niet bij…

maar ik kon het horen vanuit de gang :smiley:

Wij gaan nog… Dus leuk om te lezen hoe het was. We zijn al eens eerder bij een voorstelling geweest (Vroemvroem). De jongens hier zijn helemaal weg van zijn liedjes. Het boekje met cd is er dus ook al. Vond het toen ook erg leuk om naar een voorstelling te gaan waar ze de liedjes al van kennen.

Rosajati

Oh leuk zeg.





Ik heb de cd van Dirk Scheele echt geweldige kinderliedjes :lol:

Ik wil het ons kleine vriendje (zoontje van vrienden van ons) cadeau doen :inlove:

Hoef ik niet veel langer meer over te denken als ik jouw reactie zo hoor!!

Leuk!



Ik ga 6 november naar Dirk Scheele met Lucas.

Wij moeten ook nog (in februari) en als ik jou zo hoor, heb ik er zo’n enorme zin in! :thumbup:

dirk = :thumbup:

we hebben hem af en toe op mijn werk

echt erg leuk!

leuk he dikkie dik.



Als mijn manneke wat ouder is wil ik er ook naar toe.



Ben jaren geleden met de 2 oudste naar nijntje geweest dat was ook echt super

Wij gaan 19 maart in het Circustheater. Naar de verjaardag van Dikkie Dik met Dirk Scheele. wij zitten op de 5de rij in het midden.



Tycho vindt de luistercd van het boekje Prik met limonade ook erg leuk.

Hij kan het begin al uit zijn hoofd.

Wij gaan ook nog in februari. Ik zat nog even te twijfelen of ik mijn drukke (dan) 2-jarige wel mee moest nemen, maar daar wordt goed op ingespeeld begrijp ik!

Ik ben met mijn dochter naar een voorproefje tijdens de Uitmarkt geweest. Dochter was toen 11 maanden, maar vond het ook al geweldig :thumbup:



We hebben dus kaartjes gekocht voor januari volgend jaar! :smiley:

@tan wrote:

Wij gaan ook nog in februari. Ik zat nog even te twijfelen of ik mijn drukke (dan) 2-jarige wel mee moest nemen, maar daar wordt goed op ingespeeld begrijp ik!




Voor een 2 jarige is het juist ook heel leuk.

Ik ga naar Dirk Schele tijdens een peuterfestival (dan kost het maar 5 euro pp) en dan is het alleen voor 2 en 3 jarigen. Echt de kleintjes dus. Het is ook op een dinsdag odner schooltijd dus er komen ook echt alleen kleintjes. Echt leuk. (Ik was vorig jaar ook dus weet hoe het gaat).

Ik heb net vanmiddag kaarten besteld. Wij gaan dus ook.

Dirk Scheele is zo leuk, ik ben al jaren fan van hem :mrgreen:

Vorig jaar zijn wij naar Broem Broem geweest. Ik zal eens kijken of we hij hier in de buurt ook komt. 't Is nu voor Anyk wel leuk. (maar ja, we gaan deze maand ook al naar vof de kunst)

hoi



hij’s ook op de jongegezinnen beurs las ik.



ben benieuwt of ik hem zaterdag zal zien

Hij is zondag ook in Paradiso, niet met zijn dikkie dik-show, maar met zijn leukste liedjes…



Heb al 2 maanden kaartjes :dance: :dance: :dance:

Wij zijn eergister geweest. Erg leuk, kids hebben genoten (2 jongens van onszelf en de 2 buurmeisjes, 5,4 en 2 jaar). Alleen wel jammer dat elke voorstelling dus wel anders gaat. Hier geen meedanstoestanden en ook niet na afloop nog zingen met Dirk. Jammer genoeg had de buurvrouw dit wel aan haar 5 jarige verteld, dus even een kleine teleurstelling. Maar nogmaals, de kids hebben genoten. Dus wij ook, van 4 intens genietende snoetjes (want van Dirk krijg ik het niet warm hoor!)

Rosajati