Ik krijg sinds afgelopen maandag fm’s om te kijken of er een eitje groeit (vorige week voor de 1e keer Clomid geslikt).
Moet om de dag naar het ziekenhuis.
Nu is mijn baarmoederslijmvlies goed aan het toenemen in dikte, maar de groei van de follikels blijft achterwege.
Als het baarmoederslijmvlies dik wordt, zou er toch ook een eitje moeten groeien?
Ze vrouw die de echo’s maakt, weet ook niet goed het verband tussen het dikke slijmvlies maar geen rijping van de follikels, maandag hoor ik daar hopelijk meer over, ze ging dat navragen.
Weet iemand hoe dit ongeveer zit?
@ Vliegje, allereerst: Wat balen dat er opnieuw niets te zien was!
Ik had in de vorige ronde pas rond cyclusdag 30 een eisprong. Mijn baarmoederslijmvlies werd ook eerder dikker dan dat er follikels zaten , de gyn vond dat toen ook vreemd, wat later ging er toch wat groeien (nou ja wat… 6 follikels, maar dat kwam door de ophoging van Gonal).
misschien moet je ook nog even geduld hebben?
Hoe dik was jou baarmoederslijmvlies? In mijn geval was dat toen 7,3mm dik. Krijg je deze ronde nog meer fm’s?
Geen idee hoe dik het was eigenlijk.
Ik moet vrijdag weer, maandag ook.
Het kan zijn dat je baarmoederslijmvlies eerder op de hormonen reageert dan de rest. Het is even afwachten of er ook nog follikels gaan groeien. Misschien dat deze dosis net iets te laag is, of dat het wat langer tijd nodig heeft.
Oke, ik hoop het!