Digitenne en video...

Hey allemaal,



heeft iemand enig idee hoe ik digitenne en de video zo op elkaar kan aansluiten dat ik vanavond Theo Maassen kan opnemen? Wij hadden geen video en namen dus nooit wat op maar mijn sv heeft die van hem met de kerst (met heeeeeeel veel banden er bij) aan ons gegeven. En nu? In de gebruiksaanwijzing van de video kan ik het niet vinden, op de site van kpn ook niet en de digitenne gebruiksaanwijzing heb ik heeeeeeeel goed opgeborgen (maar waar??? :oops: ).

Als je er niet uitkomt en ons een video levert… wij zijn die andere nederlanders die nog een video hebben :mrgreen:

Ligt eraan in welke wijk je woont en bij welke winkel je gaat kijken. De hema heeft nog wel video banden. (als het goed is kun je ook online bestellen)

Als het goed is kun je met een extra scart kabel (die met die dikke stekker) de video achter op de digitenne aan sluiten. Als jenu de digitenneuitzet kun je video kijken. Voor opnemen doe de video aanzetten en zet je de digitenne aan. Nu kun je volgens mij opnemen wat je op tv ziet nhij neemt dan wel op wat je op tv ziet dus als je zapt blijft niet op de zender waar je eerst aan het kijken was maar zapt die mee. Volgens mij moet zo lukken om op te nemen. Zo staat ie bij ons opgesteld. Video kijken lukt zo zeker.

en er even opletten dat de klok van de videorecorder gelijk staat met de klok van de digitenne.

Lief van je mamamarije. Zie mezelf alleen nog niet door de sneeuw heen ploegen om bij jou te komen. :smiley: Het fietspad langs het kanaal is helemaal niet gestrooid en ik heb geen waterfiets.



Zouden ze trouwens nog ergens videobanden verkopen hier in de wijk? heb geen flauw idee.