Digitale zwangerschapstesten tov gewone testen

Kan iemand mij het verschil uitleggen tussen Digitale zwangerschapstesten en de gewone testen?

Is er bijvoorbeeld een verschil in gevoeligheid en kan er dus eerder getest worden, of heb ik het dan fout?

Alvast dank je wel voor de antwoorden

Voor zover ik weet geven de digitale testen net iets later een positieve test dan de gewone testen. Maar ook dat verschilt weer per gewone test. Er zijn tests die je een paar dagen voor je NOD kunt gebruiken en andere gewoon pas op de dag van NOD of daarna.

Digitale testen geven bij mijn weten geen verkeerde uitslag bij positief, terwijl er gewone testen zijn die wel positief geven terwijl je niet zwanger bent. Maar welk merk dat precies is weet ik ook niet.

het voordeel van een digitale test is dat er staat zwanger of niet zwanger en dat je meteen weet hoe of wat. Dan voorkom je gehannes van zie ik nou wel of geen streep…met de CB digi kun je testen vanaf je NOD.

dank je wel, nou dan denk ik dat ik het gewoon bij de gewone test houd.

Ik heb ook verhalen gehoord van mensen die met een digitale test negatief bleven testen en toen ze een simpele, goedkope test erbij haalden waren ze wel zwanger… Toen met 8 weken hebben ze voor de gein weer met een digitale getest en gaf die weer niet zwanger aan…

Kortom, ik ga zelf ook voor de “normale” en geef het geld wat ik bespaar liever aan leuke dingen uit :wink:

Ik heb met de digitale test 2 dagen voor nod getest en er stond zwanger.

Terwijl de andere testen pas postitief testen 3 dagen na nod

(ik wilde nogmaals testen en had ook nog 2 andere testen in huis)

En bij de gewone testen blijft het soms twijfelachtig met de streepjes.

groet anita