Opeens zijn al mijn zenders versleuteld alleen ned 1 is te bekijken ik ziet bij @home/ziggo wie weet wat dit inhoud
versleuteld :think:
Ja als ik op een zender druk krijg ik dat bericht
Ik heb er geen last van, ik heb ook Ziggo…
heb je niet aan de instellingen gezeten???
of de kinderen???
Misschien staat het wachtwoord ingesteld ofzo of is Ziggo gewoon met onderhoud bezig en heb je effe storing op de zenders? :think:
Dan heb je niet betaald of is je abonnement afgelopen. Zo gaat dat bij @Home. NIet handig he :?
euh had niet door dat ik het moest activeren heb het nu een maand en heb dat nog niet gedaan,nu wilde ik dat doen maar die site doet het weer niet grrrrrrrrr heb ook al geheim nr wat ik niet wil en dat lukt ook niet om te veranderen om gek van te worden
Probeer het eens door het digitale tv kastje een NACHT aan te laten staan op nederland 1…
Dat was hier de oplossing.
@home zend 's nachts een of ander signaal uit waardoor het goed gaat anders dus niet. :wall:
Hier staat het kastje dus elke nacht aan op nederland 1.
@Karin2 wrote:
Dan heb je niet betaald of is je abonnement afgelopen. Zo gaat dat bij @Home. NIet handig he :?
Een abonnement op Rtl4???
Hmm dat zijn gewoon de gangbare zenders maargoed…
Ik zou gewoon effe bellen, voor er hier weer dingen worden gezegd, wat niet zo is…
ik heb dat ook wel eens gehad, even de stekkers eruit trekken, tijdje wachten en dat deed hij het weer
@Rooike wrote:
@Karin2 wrote:Dan heb je niet betaald of is je abonnement afgelopen. Zo gaat dat bij @Home. NIet handig he :?
Ik zou gewoon effe bellen, voor er hier weer dingen worden gezegd, wat niet zo is…
:think:
@Rooike wrote:
@Karin2 wrote:Dan heb je niet betaald of is je abonnement afgelopen. Zo gaat dat bij @Home. NIet handig he :?
Dat is een commerciele zender en daar betaal je elke maand voor. Betaal je niets dan krijg je alleen 1,2 en 3 en meestal met ruis
Ik heb dus geen 1 zender op ned 1 na maar denk dus dat ik niet binnen de tijd alles geactiveerd heb,zodra ik de decoder uit zet heb ik wel gewoon tv maar niet de extra zenders die je bij digitale tv krijgt
Vreemd, heb je al gebeld?
daarom mijn :think: … je kan toch even kabeltv kijken … ik heb ook al probs met ziggo … vind het nu al niets … mijn digitv is gewoon zoooooow ontzettend slecht …
maar meis … als je even belt met de klantenservice heb je binnen 5 minuten je zenders weer terug (als je alleen digitv hoeft aan te melden)
@Madre wrote:
@Rooike wrote:@Karin2 wrote:Dan heb je niet betaald of is je abonnement afgelopen. Zo gaat dat bij @Home. NIet handig he :?
Dat is een commerciele zender en daar betaal je elke maand voor. Betaal je niets dan krijg je alleen 1,2 en 3 en meestal met ruis
Nee dat is niet zo.
Als je niet betaald, de maandelijkse kosten ontvang je OOK geen ned 1, 2 en 3… Heb het meegemaakt met de buren destijds vandaar dat ik het weet…
Gewoon effe bellen! :mrgreen:
@Rooike wrote:
@Madre wrote:@Rooike wrote:@Karin2 wrote:Dan heb je niet betaald of is je abonnement afgelopen. Zo gaat dat bij @Home. NIet handig he :?
Nee dat is niet zo.
Als je niet betaald, de maandelijkse kosten ontvang je OOK geen ned 1, 2 en 3… Heb het meegemaakt met de buren destijds vandaar dat ik het weet…
Gewoon effe bellen! :mrgreen:
hmmm, maar misschien heeft ze wel een antenne ofzo? Dat ze het daarom wel heeft?
Want met antenne (weet ik nog van vroeger, dan moest ik uren draaien) kreeg ik altijd wel iets van ontvangst
Anyway; ik zou bellen, ipv hier allemaal te gaan zitten raden waarom nou wel of niet… Als je belt weet je het zeker wat de reden is! :mrgreen:
Tuurlijk moet ze even bellen, dat doet ze vast wel. Maar bij ons was alles versleuteld omdat het abonnement was afgelopen. Ik ben dus niet aan het raden.