digitale test.....

Ik stel deze vraag aan meiden die ooit getest hebben met een digitale test.

Als je het patroontje na het testen verwijderd, staan er dan zoiezo 2 strepen, wat de uitslag ook is?

of staan die strepen er alleen bij negatief, of JUIST alleen maar als de test positief is…

Die twee strepen stonden er bij mij vorige ronde ook (ik was ook zo nieuwsgierig 8) ), maar ik was toch echt niet zwanger.

oke

Ik begrijp dat je gestest hebt Jose en dat ie niet zwanger aangaf?

Hier ook geen positest ( dan wel niet de digitale ) van te voren, pas na 1 dag overtijd een heel vaag streepje.

Spannend meid, :pray: voor je…

Liefs Marieke

de clearblue van vanochtend gaf een heel streepje…die nu nog slechter te zien is, maar na 10 minuten mag je er geen oordeel meer over geven

de digitaal zei niet zwanger

en de bij de kruidvat test zie ik een streep, dan wel niet vaag maar er staat toch echt een streep.

Aangezien morgen mijn NOD pas is, is het natuurlijk ook logisch dat de streepjes licht zijn en dat er nog niet genoeg hormoon is voor de digitaal.

Je weet het he een streep is een streep, mag ik je voorzichtig feliciteren?

Liefs Marieke

wacht maar even tot morgen :wink:

Kruidvat gaf bij mij zelfs bij 2 dagen overtijd heel licht aan…

:pray: voor je dat het raak mag zijn!

Liefs Marieke

Ik snap je onzekerheid, haha heb er zelf ook een test of 6 tegenaan gegooid totdat de digi zwanger aangaf, toen geloofde ik het…

Ikke moet morgen werken dus zie het pas in de avond, ben benieuwd, zou leuk zijn nog een zwangere bij “ons” cluppie…

ja bij de kruidvat heb ik de vorige keer ook al voor mijn NOD positief mee getest.

ik hoop dus het beste :pray:

Ik :pray: :pray: met je mee meid…lol zitten we straks op de meeting iig met 4 zwangere vrouwen, ff aangenomen dat alles goed mag gaan :inlove: :inlove:

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

ik duim voor je!!! :thumbup:

Succes Jose, ik duim met je mee! :pray:

Ik duim ook mee hoor! :pray:

Spannend meis! Hoop dat het raak is!! :pray:

Hier draaien de duimen ook hoor Joseetje :pray:

Joseetje…wat spannend :mrgreen:

ik kom zeker hier morgen ff checken hoor :mrgreen:

Oooo wat spannend!!! :pray:

:smiley: Dat klinkt best positief Jose! Jeetje, hier wordt geduimd hoor! Hopelijk morgen een duidelijker streepje :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

:thumbup: :thumbdown:

Whà à à José, spannendddd!!! :pray: :pray: :pray:

:inlove: