digitale spiegelreflexcamera

:-* :-* :-* :-* dank u!!!Ga hem meteen even uit (laten) printen!!! Kan ik me vast voorbereiden :mrgreen:

Na uitgebreid geinformeerd te zijn en proef gedraaid te hebben, is het toch de canon 400d geworden :dance: :dance: Ik twijfelde tussen deze en de sony alpha 100, maar die was wat aan de grote kant. Ik heb maar heel kleine handen, dus deze lag lekkerder in de hand. De batterij ligt op te laden, dus proberen maar straks.

:-* bedankt voor alle tips!!

Gefeliciteerd met je aankoop!! Is de batterij al vol??

Goed trouwens dat je een andere ook hebt vastgepat, wat jij beschrijft is precies de reden dat je er een vast moet houden.

Ik zeg altijd als je in een winkel niet de camera’s ff mag vasthouden en proberen… snel wegwezen daar :slight_smile:

@Loeksel wrote:

Ik zeg altijd als je in een winkel niet de camera’s ff mag vasthouden en proberen… snel wegwezen daar :slight_smile:




Precies.

Toen ik mijn Canon kocht probeerde ik een paar andere cameras eerst. De verkoper deed er een volle batterij in, een kaart, en liep met me naar buiten om fotos te nemen.



Zoiets zie je niet vaak, maar ik denk omdat Noah nog in de winkel stond dat de verkoper wist dat ik er niet vandoor zou gaan met de camera!

Hier hetzelfde hoor!! Nou scheelde het wel dat ik de eigenaar nog van de middelbare school kende… (En ik heb hem uiteindelijk toch bij een goedkope shop gekocht :oops: :oops: ). Ga het morgen wel even vertellen. Hij raadde mij trouwens de Sony alpha 100 aan, die had hij in een mooie aanbieding. Maar hij was veel te groot voor me!