bestaan die ook??
ik heb maar steeds geen suc6 met de “gewone” ovutesten.
bedankt alvast.
Die bestaan zeker en ze zijn super fijn! Ze zijn van Clear blue, 7 in een verpakking voor ongeveer 33 Euro gewoon bij de drogist verkrijgbaar.
Met sensitest, matcare en kruidvattesten had ik ook nooit succes, altijd vals positief of gewoon niet duidelijk. Over de testen van Clear blue ben ik heel tevreden, ze zijn wel wat duurder maar super duidelijk.
Ik heb ze ook gebruikt van CB en had deze ronde een smiley. Wel duur, maar heb het er zo langzamerhand wel voor over.
ik heb de testen vandaag gekocht dus ben benieuwd!!
thanx voor de adviezen ladies :mrgreen:
Heeeeeeel handig deze testen. Vandaag wordt er “gesmiled” hier
En, al een smiley te pakken?
nope geen smiley voor mij…baalbaal!!!
maar jullie gaan er maar even flink tegen aan hoor straks :-*
Ik gebruik de test al 3 maanden en krijg maar geen smile te pakken. Weet zeker dat ik hem goed uitvoer, dus moet volgende maand naar de gyn.
Moet zeggen is wel duidelijk, of het is wel een glimlach of niet! Geen gezeur met een streepje
ik heb gisteren een smiley gehad!!! :mrgreen:
Ik heb vanmorgen mijn eerste smiley gehad!!!
ohhh heel goed!!!
ik vandaag mijn tweede :inlove:
Toppie :thumbup: veel succes en plezier :inlove:
Nienke
Ja over die smiley’s heb je er altijd 2 achter elkaar?
En ben je niet te laat als je er 1 hebt? Voor de ovulatie klussen is toch altijd beter dan tijdens want dan ben je toch te laat??
Je kunt er 1 of 2 hebben dacht ik. En als je er 1 hebt, ben je juist op tijd. De LH piek is er voor je eisprong. Je kunt het beste binnen 24-48 na je LH piek (en dus je positieve ovu test) klussen.
gr. Nienke