digitale ovulatietest clearblue

Iemand hier ervaring mee? ik dacht afgelopen week: laat ik na die clomid eens gaan testen.

Nou ik snap er niets meer van…

Op dag 10 had ik een smiley (ovulatie) en toen ik dat 's avonds nog een keer wilde testen was het een leeg rondje. Maar als je ovuleert dan blijft dat LH of zo toch wel iets langer in je lijf dan een paar uurtjes??

Ik zit nu op 12 en vandaag (zondag…) waren mijn testen al op omdat ik ze allemaal heb verspild 8) maar het blijven rondjes.

Dus morgen nog maar eens testen kopen want hier snap ik niks van.

ik heb geen ervaring met de digitale, maar weet wel dat LH maar heel kort in je lichaam zit. Je kan een halve dag later alweer negatief testen en dan blijft hij negatief voor de rest van je cyclus. Ik zou dus nog even geen nieuwe testen halen, want misschien word je wel zwanger (toch?)



succes

Kiddo

misschien denk ik wel teveel na hoor, maar op dag 10 vind ik heel vroeg, juist omdat mijn cyclus eerder 30 dagen was.

Zou clomid invloed kunnen hebben op eventuele meerdere eisprongen? Dat zou ik namelijk heel bizar vinden als dat zou kunnen.

de clomid kan wel invloed hebben op de uitslag van de ovulatietest.

de persona mag je ieg niet gebruiken als je vruchtbaarheisbehandelingen ondergaat

Volgens mij reageert een ovulatietest niet op Clomid, hoor!

In Clomid zit namelijk geen LH-hormoon. Ik heb ook wel ovulatietesten gebruikt na/tijdens Clomid en de gyn heeft nooit tegen mij gezegd dat dat niet kon. Als je hormonen spuit, dan kun je, denk ik, geen ovulatietesten doen. Maar dat weet ik niet heel zeker.