digitale ovulatietest clearblue

Iemand hier ervaring mee? ik dacht afgelopen week: laat ik na die clomid eens gaan testen.

Nou ik snap er niets meer van…

Op dag 10 had ik een smiley (ovulatie) en toen ik dat 's avonds nog een keer wilde testen was het een leeg rondje. Maar als je ovuleert dan blijft dat LH of zo toch wel iets langer in je lijf dan een paar uurtjes??

Ik zit nu op 12 en vandaag (zondag…) waren mijn testen al op omdat ik ze allemaal heb verspild 8) maar het blijven rondjes.

Dus morgen nog maar eens testen kopen want hier snap ik niks van.

ik heb geen ervaring met de digitale, maar weet wel dat LH maar heel kort in je lichaam zit. Je kan een halve dag later alweer negatief testen en dan blijft hij negatief voor de rest van je cyclus. Ik zou dus nog even geen nieuwe testen halen, want misschien word je wel zwanger (toch?)



succes

Kiddo

misschien denk ik wel teveel na hoor, maar op dag 10 vind ik heel vroeg, juist omdat mijn cyclus eerder 30 dagen was.

Zou clomid invloed kunnen hebben op eventuele meerdere eisprongen? Dat zou ik namelijk heel bizar vinden als dat zou kunnen.

de clomid kan wel invloed hebben op de uitslag van de ovulatietest.

de persona mag je ieg niet gebruiken als je vruchtbaarheisbehandelingen ondergaat

Volgens mij reageert een ovulatietest niet op Clomid, hoor!

In Clomid zit namelijk geen LH-hormoon. Ik heb ook wel ovulatietesten gebruikt na/tijdens Clomid en de gyn heeft nooit tegen mij gezegd dat dat niet kon. Als je hormonen spuit, dan kun je, denk ik, geen ovulatietesten doen. Maar dat weet ik niet heel zeker.



Je kunt ook niet twee afzonderlijke eisprongen in één cyclus hebben, als je dat tenminste bedoelde? Als er een eisprong is geweest, kan een andere follikel een aantal dagen later niet doorgroeien tot nog een eisprong. Als je een dubbele eisprong hebt, dan springen ze ongeveer tegelijk en dat komt dan ook door dezelfde LH-piek. Maar twee afzonderlijke eisprongen, bijvoorbeeld eentje op dag 10 en de ander op dag 16, dat kan niet! Ik heb dit laatst gevraagd aan onze fertiliteitsarts, omdat ik zelf ook zoiets had van: Misschien kan dat wel, omdat je kunstmatig bezig bent (Ik spuit Menopur), maar dat is onmogelijk.



Het kan wel zo zijn dat de LH-piek maar heel kort is geweest. Ik heb het zelf ook een keer meegemaakt dat ik een positieve ov-test had, en een aantal uren later was 'ie weer negatief. Maar ik had wel een eisprong gehad.



Dus ik denk dat je deze keer je eisprong extra vroeg hebt. Anders was de ov-test niet positief geweest! Nou ja, een legertje zaadjes erop af sturen en dan maar duimen! :mrgreen: :wink: En dan heb je een lekkere korte cyclus deze keer!



Heel veel succes & ik hoop dat je deze ronde zwanger wordt!



Groetjes,

Jippie

Mijn gyn zei zelfs dat als je echt zeker wilt zijn van het tracen van de piek dat je zowel 's morgens als 's avonds moet testen. het kan dus heel goed dat je 's morgens positief test en 's avonds negatief. En oja Clomid heeft inderdaad geen invloed op de ovulatietesten.



Wel grappig dat ze deze dus nu ook digitaal hebben.



Groetjes,

mireille

Nou , grappig. Ik vind het ondingen.

En op de site van clearblue staat er geen eens info op. Volgens mij hebben we het deze maand weer verpest. Maar ja. Misschien valt het mee :wink:

Hoi Lydia,



Ik doe IUI en daarvoor moet ik altijd vanaf dag 13 beginnen met testen

ik heb soms ook gehad dat een test van bijna positief naar negatief is gegaan het zkh dacht toen dat het eitje al gesprongen was maar na een echo bleek dit niet waar. Op een of andere manier lijken ovulatie testen soms niet helemaal betrouwbaar. Gelukkig heb ik dit maar met 2 pogingen gehad. Met alle andere pogingen ging het goed en had ik keurig een positieve ovulatie test. Erg vreemd maar goed wie weet is het eitje er bij jou ook nog wel gewoon…



gr marientje

Had je wel 4 uur niet geplast toen je 's avonds nogmaals testte? Had je dag 9 dan een negatieve test?

Ik heb ook de digitale ov testen. Nu 2 maanden gebruikt en bij mij werken ze goed.

Hey Lydia,



Jouw topic staat alweer een tijdje, maar hoe gaat het nou met testen?

Vorige week heb ik de dig. clearblue in de UK gekocht. Op de NL site is er idd nog geen beschrijving te vinden. Ik had me in de tests vergist, en dacht dat ik zwangerschapstests gekocht had :wall:



Heb net de ovu-test voor 't eerst gebruikt. Makkelijk, alleen jammer dat je het hele apparaatje na 7 x testen kunt weggooien. De tests zijn niet los verkrijgbaar… what a waste… :? Volgens mij zijn dipsticks net zo goed hoor. Dit is gewoon een luxe variant.



Maar wat ik eigenlijk wilde vertellen. Ik ben vorig jaar zwanger geweest en ovuleerde toen op de 11e dag!!! Toen ik dit aan de gyn vertelde en er zelf een beetje schamper over deed, zei hij dat dit goed mogelijk was en er soms een eitje sneller rijpt. Dit heeft totaal geen gevolgen voor de zwangerschap (die helaas niet goed verliep). Dussss, dan zou het niet gek zijn als jouw eitje op dag 10 rijp is! Misschien een geruststelling voor je?



Groetjes :hand:

OOOOOHhhhhhhhh!!! :oops: :oops: :oops: :oops: :roll:

I feel stupid!!! Zie nu pas dat jouw bericht van 2006 is!!!



AAAAARRGGGGGGG. Hoezo baby? Zal voortaan mijn huiswerk beter doen. PFFFFFFFFFFFFF



:wall: :wall: :wall:

:clap: :clap: :clap:

:silenced: :silenced:

@chippoa wrote:

OOOOOHhhhhhhhh!!! :oops: :oops: :oops: :oops: :roll:

I feel stupid!!! Zie nu pas dat jouw bericht van 2006 is!!!



AAAAARRGGGGGGG. Hoezo baby? Zal voortaan mijn huiswerk beter doen. PFFFFFFFFFFFFF



:wall: :wall: :wall:

:clap: :clap: :clap:

:silenced: :silenced:




Ik dacht ook al…wat zeurt ze nou? :oops: :oops: . Ze is toch hartstikke zwanger??? Wat moet ze met al die testen hahahahaha

Nu zie ik het ook! Ach het is 5.30 uur, mag toch wel hé!



Lydia, ik ben heel blij dat je zwanger bent enneh…ik volg je verhalen hoor!



Liefs,

Moon

Tja, ik heb Clearblue digital ovulation als zoekopdracht ingevoerd, en helemaal niet op de datum gelet. Sorry, ik zal vragen of het verwijderd kan worden.



Zag dat de bevalling niet meer lang op zich laat wachten Lydia! :thumbup: :stuck_out_tongue:

Dag,



Die testen van Clear Blue zijn erg duur. Het beste is namlijk om gewoon 2 keer per dag te testen, dan weet je het zeker. Dit is mij althans geadviseed. Je kunt op de site van http://www.ovulatietesten.nl hele betrouwbare en goedkope testen krijgen. Ze hebben nu een aanbieding dat als je 1 pakket koopt, dat je het 2de pakket gratis krijgt. Dus 50 ovulatietesten plus 10 zwangerschapsteste voor maar 26.98 euro, echt voor niks dus en even betrouwbaar. Ik zelf wil geen risico lopen dus voer de test alle 30 dagen van mijn cyclus uit en dan nog eens 2 keer per dag, ik kan gewoon niet meer wachten en wil het meteen goed doen.



Veel succes ermee!