Digitale fotoalbum vraagje

Als je een digitaal fotoalbum maken wilt en er staat vermeld standaard 24 pagina’s. Is dit dan echt 24 pagina’s (dus 48 kantjes) of is het 24 kantjes?



Ik kan dat zo snel niet vinden op de desbetreffende website en jullie weten dat vast wel uit ervaring…

Volgens mij echt 24 pagina’s.

Dus 24 kantjes… bedoel ikk… nou ehm… dus niet 48.

meestal 24 bladen (of meer vaak) die dubbelzijdig bedrukt worden…

als je ermee bezig gaat zie je het vanzelf ook wel…

Vaak staat de bladzijde ook bovenin vermeld. Idd ik denk ook 24 kantjes. Maar je kan ernatuurlijk altijd extr ain laten zetten…

Ik heb inmiddels via een potentiële sponsor een verjaardagskalender gemaakt als test en die is gisteren binnengekomen en erg mooi.



Dus binnenkort aan het album beginnen. :wall:

Toevallig net een laten maken bij A… 24 pagina’s zijn 24 kanten, dus 12 bladen dubbelzijdig. Als ik een professioneel album maak, dan heb ik het over dubbelzijdige bladen, wel zo duidelijk vind ik.

Mag je eventueel ook pagina’s bijkopen?

Bij de H…a kan dat wel…1 euro per 2 pagina’s. Tijdens het maken kan je bijbestellen…

Anders zal het vast 24 pagina’s zijn.

Bij Al…lli kan je inderdaad pagina’s bijkopen. Als je op internet zoekt op ‘promotiecode’ en dan de merknaam dan vind je ee code voor 20% korting.

Vanwaar de rebussen? Van Mandy herken ik Hema nog wel maar wat bedoel jij Pinkie?

Albelli…ik heb geen idee waarom de rebussen…ik doe gewoon mee omdat de rest het doet…

In een ander topic werden linkjes naar MP weggehaald omdat dat commercieel was,dus het plaatsen van producten icm de winkelnaam is volgens mij helemaal commercieel…ik snap het soms ook niet meer…

Die bedoel ik inderdaad. Ik dacht dat de naam zeggen niet mocht dus vandaar.

Hahaha…en als goed kuddevolk betaamd volg ik gewoon klakkeloos het voorbeeld…

Tevreden over de kwaliteit, mijn vaste adresje is niet meer wat het geweest was en ben opzoek naar een nieuwe goede plek, advies?