difrax s fles en 3 standen speen

Gebruikt iemand de difrax s fles en die speen tegelijk? Is dat te combineren? Omdat de fles op een bepaalde manier moet kan je de speen dan toch niet draaien?

Ik heb ook de difrax s fles. De drie standen speen heb ik klaar liggen maar nog niet gebruikt. Ik weet ookniet hoe het moet. Ik lees dus even mee!



Groetjes Anne

Ik heb ook de Difrax s fles. Wij hebben de 3 standenspeen wel gekocht. Maar ik vind het echt niets hoor met die fles :thumbdown: :? . Door de vorm van de fles is het heel lastig om te draaien. Het is ook heel moeilijk om op de speen te lezen welke stand ervoor staat. Dat staat er heel klein op.



Wij gebruiken de 3 standenspeen niet meer.

Ik heb nog steeds de oude versie van die fles en 3 standenspeen voor mijn dochter. Ik doe de dop erop en dan niet helemaal vast en als het cijfertje niet goed staat, draai ik de speen in de dop. Hopelijk is het duidelijk.

Ik vond het een zanikding die 1-2-3 speen. heb het bij Joost geprobeerd , maar met een nachtvoeding in de schemer… nee laat maar



Wat me trouwens opvalt bij de s fles ik heb hem ook nl. is dat de small speen die op de s fles zit nóg minder doorlaat dan de gewone small speen die op de kleine flesjes zat



We hebben die er altijd naast liggen en als het te lang dreigt te duren dan draai ik die andere erop.



Nb ik las dat jij een spugertje hebt, Joost was dat ook, ging heeelemaal mis met die 123 speen gaten waren veel te groot voor 'm



Sterkte hoor meid, is niet altijd erg leuk, zo’n spugertje :hug: