difrax rietjesbeker

hoe werkt dit

ik heb er een gekocht, maar er is geen drinken uit te krijgen.

Herkenbaar. Zoonlief kreeg het ook niet voor elkaar. Heb er daarom toen eentje van de Prenatal gekocht. Daar lukte het wel bij.

Er zit een vernauwing in het rietje. Als je daar precies op “bijt” dan gaat ie openstaan en komt er drinken uit.

jepz eerst op bijten… dan kunnen ze drinken…

nou das lekker dan

vh cb adviseerden ze me deze beker te kopen pmdat ons meisje geen fles wil en hier zou ze wel uit kunnen drinken, nou dat gaat haar niet lukken.

heb ook de kiddyboo antilekdrinkbeker aangeschaft, maar volgens mij gaat het hem dat ook niet worden

anders even met een mesje het opheffen! dan is die niet meer honderd procent waterdicht, maar kunnen ze wel zonder erop te bijten drinken.

Dit geldt ook voor de nubby rietjesbeker, dat bijten en dan zuigen

knollie, anders is pap van een lepeltje misschien een oplossing?

Mijn jongste weigerde met 7mnd ineens de borst en wou met geen mogelijkheid een fles. Ik ben toen maar pap gaan geven. Werkte voor haar prima.

Succes!

wij zijn met deze beker een jaar geleden per direct gestopt, nadat Jayden gewoon een stuk rietje had afgebeten en in zijn mondje had gekregen… beker hup in de prullenbak gedaan… dusse, hou het wel in de gaten, vond het ervoor wel altijd een hele fijne beker :wink:

Ik heb de beker ook altijd gebruikt voor onze zoon. Ik heb ook de antilek deels onklaar gemaakt omdat hij er anders niks uitkreeg.

Hoor hier veel over. Kinderen moeten echt weten hoe ze het precies moeten doen, anders komt er niks uit inderdaad.