Difrax fles zuigt vacuüm?

Hoi!

Mijn dochter heeft 2 difrax flessen, 1 wat oudere, een kleine 170cc kan daarin, geen problemen mee.

Ik heb ook een knalroze nieuwe voor haar gekocht, maar die zuigt vacuüm (de speen raakt helemaal plat en daardoor komt er geen melk meer doorheen).

Weet iemand hoe we dit op kunnen lossen?

Ik heb echt geen verstand van flessen, mijn oudste had avent en had geen problemen daarmee, Esmay wil geen Avent, vandaar dat we difrax hebben geprobeerd.

Help :smiley: ?

De dop iets losser draaien of eventueel de onderkant iets losser draaien.

Vaak zit dat te strak waardoor de fles vacuum zuigt.

in het ventiel zit een plastic rondje

met in het midden een stukje dat uitsteekt

deze even inknijpen dan zie je een sneetje die is

soms niet helemaal open waardoor hij vacuum zuigt

@babs83 wrote:

in het ventiel zit een plastic rondje

met in het midden een stukje dat uitsteekt

deze even inknijpen dan zie je een sneetje die is

soms niet helemaal open waardoor hij vacuum zuigt

Het ventiel? is dat die “dop” van onderen die je los kunt draaien?

Fles bestaat uit dop, speen, en dan reservoir, en dan onderaan zit een draaischroef, die kan je onder het drinken eventueel losser draaien.

Of even de fles (onderkant) er af halen, en dan het siliconen dingetje er uit halen, en dat uitstekseltje daaar even in knijpen zodat er een sneetje zichtbaar word.

Die is vaak bij aankoop nog dicht.

thx, ik ga er even mee aan de slag, morgen meer, dan krijgt ze bij oma een fleske :smiley:

@Sweet-Love wrote:

Fles bestaat uit dop, speen, en dan reservoir, en dan onderaan zit een draaischroef, die kan je onder het drinken eventueel losser draaien.

Of even de fles (onderkant) er af halen, en dan het siliconen dingetje er uit halen, en dat uitstekseltje daaar even in knijpen zodat er een sneetje zichtbaar word.

Die is vaak bij aankoop nog dicht.

kijk dat is een betere uitleg :thumbup:

Opgelost :dance:

even in dat friemeltje geknepen en nu kan esmayke haar fleskes gewoon leegdrinken :smiley:

Dank dank!

kijk dat is mooi! :thumbup: