difirax fles de kromme en drie standen speen???

hallo ik gebruik de difirax flessen maar wil nu een drie standen speen gaan gebruiken.

maar met die kromme flessen moet je toch maar op een manier beet houden.

maar met een standen speen gaat dat niet.

of heb ik het verkeerd, maakt het niet uit hoe je de fles beet houd.

groetjes henny

Je kan de fles inderdaad maar op één manier vastouden. Ik heb de driestandenspeen wel geprobeerd, dan moet je hem er precies goed indoen. Het lukte mij nooit helemaal goed, dus ben ermee gestopt. Ik heb gewoon nu de speentjes S, M en L in huis.

Succes!

Dat probleem had ik ook. Ik wilde bij de laatste voeding wat rijstebloem doen en had daarom een 3 standen speen gekocht. Maar het werkt inderdaad niet met een kromme fles. Misschien kun je difrax zelf eens bellen/mailen. Ik ben weer gestopt met de rijstebloem dus heb het verder niet meer nodig gehad. De enigste oplossing is om gewoon spenen te gebruiken met 1 stand en dan telkens de dikte gebruiken die je op dat moment nodig hebt.

bedankt voor de reacties.

wel lastig, ik gebruik frisio comfort. en dat is wat dikker voeding dan de gewone. meet het kleinste gaatje gaat het wel, alleen het laatste beetje kan ze er niet uit krijgen, dan leek het me wel makkelijk om dan met een standen speen naar het tweede stand te draaien, maar helmaal niet aan gedacht dat dit niet zal gaan met deze fles. dan maar een andere fles erbij kopen.

gr henny

Wij gebruiken al ik weet niet hoe lang de difrax flessen

met een 3 standen speen. Het is idd ff draaien en kijken

totdat het goeie nummer van je keuze boven zit, maar

ik vind dat geen vreselijk groot probleem.

Kwestie van de speen ff draaien…paar seconden werk.

Geven van rijstebloem of babix door deze speen of

difraxflessen vind ik echt geen probleem. (anders koop

je een papspeen)

even goed draaien lukt wel, maar als je de stand tijdens het drinken moet draaien vind ik niet echt gemakelijk.

ik zag dat difirax ook nog andere flessen heeft ga ik die maar proberen.

ik had ook dit probleem dat ik een 3 standen speen nodig had voor zamira

ik ben maar over gegaan op dodie met een gewone rechte fles

Ik heb bijna een week geleden difrax een mailtje gestuurd en deze vraag gesteld. Nu wacht ik nog steeds op antwoord. Zodra ik iets weet zal ik het melden.

3 Standen speen is geen probleem, de schroefdraad stopt altijd op hetzelfde moment. Dus even de schroefdop met of zonder speen erop draaien en bv aan de bovenkant (dus de kant die je naar boven houdt met voeden) een kerfje zetten of een streepje met een stift. Als je dan de speen erin doet kan je bv de 2 gelijk zetten met het kerfje en zo erop draaien en de speen zit goed. Ik heb dit zelf een tijd gedaan en dat ging prima zo.