Diethild methode

Per toeval hierop gestuit.

Zegt iemand dit iets, iemand ervaring hiermee?

Deze vrouw claimt dat zij een soort oplossing heeft als je maar discipline en doorzettingsvermogen op kan brengen.

Volgens haar site, effe googlen op diethild methode, helpt zij paren die of uitbehandeld zijn of die mm niet meer willen met bijzonder goede resultaten.

Het zal ongetwijfeld een combi zijn van therapie en levensstijl…maar ik ben nu wel nieuwsgierig geworden.

Ze heeft ook een zelf hulp methode, kosten 60,-/ 85,-

Het klinkt allemaal zo makkelijk, zou het een charlatan zijn??

Groetjes

Pebble

hmmm. feit is natuurlijk dat wanneer je meer ontspannen bent je betere eitjes krijgt, betere eisprong. Maar ja, ik richt me al zoveel op andere dingen, probeer positief te blijven etc.

En wanneer er lichamelijk iets aan de hand is dan kan je daar zonder medische behandeling weinig aan doen denk ik.

Hoop dat je nog wat reacties krijgt van ‘ervarings-deskundigen’.

Zo hoor je het ook wel van…ah…hoe het heet…met die naaldjes…

Acupunctuur?!

Het is ook meer nieuwsgierigheid dan dat ik het overweeg.

Nee, wij zitten momenteel met ons hoofd in adoptieland.

Ja, dat bedoel ik.

Tja, adoptie. Wat een wachten is dat he? Spreek niet uit ervaring maar verdiep me er soms wel een klein beetje in en hoor het wel veel om me heen.

Heel veel suc6 daarmee!

HOI

had er al wel eens iets over gelezen, woon in het oosten van het land, ook een mail heen stuurt maar verder nog niks durven onder nemen.

ben erg benieuwd of er iemand reageerd die wel ervaring hier mee heeft

poohpooh

vooralsnog niemand…

Zal dit onderwerpje ook eens plaatsen bij zwanger worden…wie weet.

Ik ben nogal nieuwsgierig aangelegd…

Ik kwam het tegen ergens op het internet gister. Maar ik vind daar de info die je krijgt erg magertjes. Werd er niet veel wijzer van.

niemand informatie?

poohpooh

Ik ben ooit behandeld vanwege meerdere mk en het uitblijven van een goede zwangerschap (niet die methode die jij aangeeft) De behandeling bestond gedeeltelijk uit therapie en gedeeltelijk spiritueel. Volgens die persoon had ik teveel blokkades waardoor een goede zwangerschap niet mogelijk was. Na ongeveer 7 maanden therapie was ik weer zwanger en ben inmiddels overgelukkige moeder van een zoon van 2,5.

Ik heb “last” van herhaalde mk en nu we voor een tweede willen gaan (en alweer 2 mk heb gehad) neig ik weer om die behandeling te doen. Er zullen vast meer blokkades zijn :wink:

Ach, baat het niet … Ik heb er toen bewust voor gekozen om wetenschap en alternatief naast elkaar te laten lopen. Niet het een of het ander maar gewoon van beide walletjes eten :wink: "twas voor een goed doel zullen we maar zeggen.

Succes! :-*