Dierentuin welke?

Ik wil graag samen met mijn zusje en 2 kiddies naar een dierentuin 1-5.

De kiddies zijn 11 mnd en 2,5 jr.

Welke is leuker?



Rhenen of Artis of Burgers zoo?



Alvast bedankt

hmmm, Artis is op zich wel leuk want in principe kan je die dierentuin in een paar uurtjes gezien hebben.

Maarre, Artis is schrikbarend duur, en de dieren zitten wel in erg kleine hokkies.

Als je met de auto komt (zou ik al niet doen als ik jou was) moet je rekening houden met torenhoge parkeerkosten en een parkeerplek een flink stuk bij Artis vandaan.

Thnx maar dat gaat hem dus niet worden.



Al 1 minder!!

Ik vind Burgers Zoo persoonlijk niet zo leuk. Behalve het aquarium, dat is wel erg mooi. En de speeltuin is ook pas vanaf een jaar of 4 of zo echt geschikt (naar mijn idee).



Is Amersfoort geen optie?

Mijn ouders zijn daar met Laura geweest toen ze 3 jaar was, en die waren er zeer enthousiast over, met name het dino-bos.

(om je lijstje toch weer wat langer te maken :wink: )

Emmen :wink:

De dierentuin in Duisburg (Duitsland) is ook erg leuk en niet duur. Er is ook een dolfijnenshow.

Emmen! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Maar die is ws te ver uit de buurt? Ik vond Burgers Zoo heel oud… viezig… de laatste keer dat ik er was… paar jaar geleden…

Emmen! :thumbup: :inlove: :thumbup:

Ik vind het grote voordeel van Rhenen dat er een geweldige binnenspeeltuin is die ook voor kleintjes erg leuk is. Mooi zand en leuke speelmaterialen. Verder vind ik Burgers Bush vooral voor oudere kinderen erg leuk. Ik zou naar Ouwehands gaan :wink:

Blijdorp is ook vet cool hoor, zat parkeergelegenheid en pal bij de snelweg.

Heel mooi oceanium oa.

wij gaan binnenkort naar Rhenen… (miss ook omdat het dichtbij is) maar ach die leeftijd maakt het niet uit waar je heen gaat… dieren zijn altijd leuk… :mrgreen:



voordeel aan rhenen… krijgt 2e kaartje gratis via Etos kaartjes… :mrgreen:

emmen vind ik geweldig en esmay ook daar zijn we echt de hele dag zoet! (en ook een leuk centrum :oops: )

wij gaan volgende week naar apenheul… zien of dat ook wat is!

Amersfoort en Emmen…maar die vroeg je niet…

Emmen zijn we al geweest.

Maar nu Pitje27 het zegt… etos!!!



Dus denk dat de keuze al is gemaakt.



Ik wil iedereen bedanken voor de reacties en het meedenken!!

@~Melanie~ wrote:

Blijdorp is ook vet cool hoor, zat parkeergelegenheid en pal bij de snelweg.

Heel mooi oceanium oa.




Zeker weten Blijdorp ! :thumbup:

Emmen en Rhenen zijn hier favoriet!

Al hebben we laatst in Rhenen niet veel dieren gezien, we kwamen bij de (binnen)speeltuin en daar wouden de kinderen blijven, was ook prima. :thumbup:

voor kleintjes vind ik amersfoort geweldig!! heeel dicht bij de dieren! en leuke speeltuintjes hier en daar, overigens is het wel met zand veel van die speeltuinen, dusmet regen is hetniks.

Dierenpark Amersfoort vind ik persoonlijk een hele leuke dierentuin.

Maar die staat niet in je lijstje

Rhenen met stip op 1 :lol:

Ik vind Blijdorp en Emmen erg leuk!