Wie is daar alleens geweest?
Is het groot?
Is het bijv. te vergelijken met burgers zoo of blijdorp?
ik niet,
ik ken het ook niet,
waar is het?
Ik ben er een keer geweest en vond het erg tegenvallen, het is echt een dierenparkje (met dus bijna geen echte dierentuin dieren) en ik vond het erg klein. Wij zijn er een keer geweest en hebben het dus wel gezien.
Je kan het absoluut niet vergelijken met blijdorp, burger zoo, artis enz
het is echt niet te vergleijken met blijdorp etc… ik vond het een dierentuin voor een middagje, maar zeker niet langer!
Wij wonen vlakbij en je kunt het vergelijken met een grote kinderboerderij. Ik vind het heerlijk wandelen en voor (kleine)kinderen vind ik het wel heel leuk.
Een paar uurtjes maximaal en totaal niet te vergelijken met Burgers’ Zoo
Burgers’ Zoo is veel groter!
Prijsvergelijking:
Burgers’ Zoo volwassenen € 16,50 kinderen (4 t/m 9) € 14,50
Dierenrijk volwassenen € 11,95 kinderen (4 t/m 11 jaar) € 10,50
Dankjewel :-*
Justin wilt erg graag een ijsbeer zien,maar dierentuin Emmen is tever
We zijn er ooit geweest toen we in groningen logeerde bij mijn tante maar dat weet hij niet meer.
In welke dierentuin zitten ook nog ijsberen :think:
Dierenrijk gaan we ook heen als ik een meeting heb met iemand :mrgreen: de kids vinden dit leukerder dan shoppen :lol: :lol:
@prinsjeJason wrote:
Dankjewel :-*Toen ik er geweest ben hadden ze daar wel ijsberen er was zelfs een baby ijsbeertje toen :inlove: :inlove: :inlove:
Justin wilt erg graag een ijsbeer zien,maar dierentuin Emmen is tever
We zijn er ooit geweest toen we in groningen logeerde bij mijn tante maar dat weet hij niet meer.
In welke dierentuin zitten ook nog ijsberen :think:
Dierenrijk gaan we ook heen als ik een meeting heb met iemand :mrgreen: de kids vinden dit leukerder dan shoppen :lol: :lol:
Dus als je ijsberen wil zien kun je daar wel heen gaan, misschien even vantevoren even bellen of ze er nu nog steeds zijn.
ik vond het wel leuk, maar meer een vergrootte kinderboerderij, dan een dierentuin. Komt ook omdat ik enkele weken ervoor naar burgers zoo geweest was.
Het is wel leuk wandelen daar. Voor de kleintjes is het fantastisch, zeker omdat het dus redelijk overzichtelijk is.
Ja er zijn ijsberen!! (staat op de website bij opa-en omadag)
Opa & Oma Week in Herfstvakantie: 11 oktober t/m 19 okotber
Tijdens de Opa & Oma-Week krijgen kinderen de kans om de rollen eens om te draaien en hun opa en/of oma te trakteren op een dagje tussen ijsberen, tijgers en apen. Per betalend kleinkind krijgt één opa of oma gratis toegang tot het park.
Ik weet dat daar ijsberen zijn vandaar dat ik daarheen wil :mrgreen:
Maar in welke dierentuin zijn ook ijsberen? :think:
In emmen maar die is dus tever weg :?
Blijdorp?
Artis?
Ik weet nou nog niet waar Dierenrijk is…
Diergaarde Blijdorp
In Diergaarde Blijdorp in Rotterdam leven twee ijsbeervrouwtjes. Elke zomer komt er een mannetje “logeren”.
Artis
Artis in Amsterdam is de oudste dierentuin van Nederland. Hier vind je twee ijsberen: Boris en Katrien.
Ouwehands Dierenpark
In Ouwehands Dierenpark in Rhenen kun je de ijsberen neus aan neus bekijken door een glazen wand. Het nieuwe ijsberenverblijf is in juni 2000 geopend. Speciaal ijsbeerpret-pakket te koop.
Dierenrijk is in Nuenen, tussen Helmond en Eindhoven
Ow ok,
Ver van mij dus!
Jammer…Anders kon ik daar ff wandelen met Jasly,
Maar ja…Blijdorp is gelukkig bijna om de hoek en die is wel leuk en ietsie groter,
Artis is ook leuk, En groot!!
Prachtige dieren ook schattige aapjes op zo een berg :mrgreen:
We zijn vorig jaar in blijdorp geweest :think: we hebben toen dus gewoon ijsberen gezien :lol:
Ik ben ooit eens in artis geweest toen zat een gorilla in een heel klein binnenverblijf dat was echt zo zielig,is dat nu niet meer?
Ik tweifel nu tussen burgers zoo en artis :think:
Burgers zoo ben ik 2 jaar terug nog geweest,artis al heel lang niet meer.