dierenbeul???

Jeetje, ik vind vooral de ouders fout! Kind en kat op bed, en beiden vinden het niet leuk. EN dan ga je filmen? Goed dat die kat niet met zich laat sollen, maar hoe krijg je een valse kat? En hoe ga je met dieren om, kind leert nu al door te meppen… en nog harder anders gaan ze niet weg?

Triest hoor

mhhhhzzzz… Ik zie een soort van spelen, t manneke is aan t lachen en aan t huilen tegenlijk, lachen omdat hij t wel grappig vind dat de kat terug komt nadat ie em weg geduwd heeft, maar als je als ouder zet dat de kat begint te bijten grijp je in.

Ik heb al sinds mijn derde katten in mijn leven, ben er mee op gegroeid, heb vroeger ook een tk gekregen van onze kat, heb ik van geleerd. Toen Savannah klein was kreeg ik mijn eerste eigen kat toen ik uit huis was, deze was vals, hij reageerde heel gemeen op savannah, viel haar uit t niets aan toen hij langs liep, is ook meteen verhuisd.

Onze tweede kat viel alle mensen aan inclusief mij, ben besprongen van achteren, heeft mijn hoofd van achteren volledig opengehaald met zijn achterpoten en met zijn voorpoten hield hij met zijn nagels mijn voorkant van t gezicht vast. Had een hersen tumor jammer genoeg maar verklaarde wel al zijn aanvallen, beestje had pijn en niemand wist het :cry:

Uit ervaring weet je wanneer een kat boos is, en wat t gevolg daarvan is.

En de kat in het filmpje was op t laatst wel heel erg boos, logisch als je zo een klap voor je hoofd krijgt.

Stiekem wou ik die moeder wel een tik voor der hoofd verkopen omdat ze nog gewoon staat te filmpen raar mens

Ik zie in eerste instantie een speels jong katje wat leuk op kleine bewegende voetjes duikt.

Onze kat speelde ook op deze manier toen hij nog klein was. Speels bijten, op tenen duiken die net onder het dekbed uitstaken. Dan lagen zijn oortjes ook plat naar achter.

Dus een heel boze kat… neuh, wel een klein speels jagertje dat op zijn prooitje duikt en het als een spelletje ziet.

Neemt niet weg dat ik het onbegrijpelijk vind dat de filmer het zover laat komen :naughty:

Zodra je merkt dat 1 van de twee het niet leuk meer vindt, hoor je ze uit elkaar te houden.

En als ik het goed begrijp, wordt het kindje ook nog aangemoedigd om de kat te slaan.

De filmer zegt iets, kindje kijkt naar de filmer en vervolgens haalt het kind uit. Tja, dan kan je de reactie van de kat verwachten.

Omdat dit volgens mij echt wordt uitgelokt zie ik het

wel als dierenmishandeling en vind ik het erg zielig voor zowel het dier als het kind.

ik heb het filmpje gekeken, zonder geluid.

Kind leek mij echt niet amused hoor, zelfde als de kat! :o

Die kat was in mijn ogen ook zwaar pissed, en het kind had pijn (leek het).

Ik zou zoiets niet filmen, ik zou zoiets niet eens toelaten.

Onze Y. gaat weleens samen met zijn neefje van dezelfde leeftijd achter de kat bij mijn ouders aan, maar dat word niet geaccepteert door ons.

Als ze lief zouden aaien wel, maar zoals ze de laatste tijd doen in hun baldadigheid niet hoor :shifty:

Ik vind het zeer triest hoor dit filmpje. Maar om meteen van mishandeling te spreken, tja dat weet ik niet.

Weet van wel meer mensen dat ze hun kat soms expres boos maken omdat dit grappig moet zijn???

Tja ik heb die humor denk ik niet, dus kijk die filmpjes ook nooit (zoals op youtube etc.).