dieren met 8 poten

ik zit hier lekker achter de pc, zie ik ineens vanachter het scherm een spin omhoog kruipen, op de muur…:shock:



ik schrok toch wel een beetje hihihihihi t is geen kleintje :shock:

ieuwwwwwwwwwwwwwwwww



zo had ik ooit eens dat een papier naast mijn monitor begon te bewegen…

ik voorzichtig papier wat omhoog… zet er een muis onder :shock:

was een lief klein dingetje :mrgreen:

en liever een muis dan een spin !!! :shifty:

weet ik nog toen zat je samen met mij op msn :mrgreen:

dan kijk je maar beter niet in mijn topic :mrgreen:

Ik ben zelfs in therapie geweest om van mijn spinnenangst af te komen :slight_smile:

@Roos wrote:

Ik ben zelfs in therapie geweest om van mijn spinnenangst af te komen :slight_smile:






gelukt?

Dit is KOK dus waar is de foto? :mrgreen:

gelukt?


Zal niet zeggen dat ik er helemaal vanaf ben maar in ieder geval durf ik het woord spin hier te typen en dat is al heel wat :lol:
Ik raak niet meer in shock van middelgrote spinnen die je regelmatig in je huis komt en durf ze met een papiertje op te pakken
Voorheen vluchtte ik mijn huis nog uit voor een hooiwagen dus ja, de therapie heeft geholpen :thumbup:
Maar ik zou toch graag van te voren even willen weten wat voor foto er hier precies geplaatst gaat worden :shifty:

Haha ik ben niet zo bang voor spinnen als vroeger. Pak ze nu bij een poot beet en gooi ze het raam uit of als mijn kitten binnen is dan zet ik die bij de spin neer en zodra ik wat hoor kraken in zijn bekje weet ik dat spin weg is. En nooit meer terug komt.



Ik heb liever een spin dan een muis in huis. Muizen, brrrrrrrrrrr, iew iew iew!