Brigitte is nu een tijd zindelijk. Dus ze loopt al enige tijd met alleen een onderbroekje aan. Nu heeft ze sinds een week de tik dat haar onderbroek niet lekker zit (m’n onderbloek zit in mun billun mama!, mag ie niet doen!) :inlove:
Maar goed, het is duidelijk dat het niet prettig zit. Als wein de supermarkt zijn, dan trekt ze gerust haar hele hebben en houden naar beneden om vervolgens in de blote billen te kijken wat er met die onderbroek is :mrgreen:
Ik zoek nu strakker boxershortjes voor meiden. Ik heb één boxertje van de hema maar die is heel los en vindt ze ook niet prettig. Dus ik zoek echt iets met een strakker ‘pijpje’
Iemand tips???
google even op Claesens.
Die zijn prijziger maar zeer zacht van materiaal en sluiten mooi aan :thumbup:
Ik heb hele leuke onderbroekjes (boxertjes met hemdjes) bij de prenatal laatst voor Nathalie gekocht. Heerlijk zacht stofje ook :thumbup:
Ik zag ze net in de online shop van de H&M en dan per 3 verpakt.
@alex wrote:
Ik zag ze net in de online shop van de H&M en dan per 3 verpakt.
Ken je die zelf ook dan? Want ze moeten wel een beetje aansluiten anders bobbelt het zo op als je de kleren aan doet…
Lekker lastig he?
die van de H&m vind ik heel fijn en mooi!
Er zit een kruisje in (die van hema niet! en die wil ze daarom ook niet aan) en ze zitten strakker als die van de hema en ze lubberen minder.
Maar heel strak zijn ze ook weer niet dus onder die slimfitbroekjes doe ik een gewone onderbroek.
Maar die gewone onderbroeken van de h&m zijn ook prima .
Ik ben helemaal hemafan maar kindergoed van daar heb ik altijd gedoe mee (of het zit in de billen of het krimpt heel erg of de naden zijn na één keer wassen al los…).
Dus echt h&m!!
ik kijk net even op de site maar je moet echt even naar de winkel gaan: daar hebben ze veel meer keus!
En het valt ook allemaal anders dus dan kun je dat beter bekijken.
Ik heb bijvoorbeeld een setje van 5 van my little pony waar M helemaal weg van is.
En die boxers zijn er in allemaal pasteltinten.
Hoi hoi,
Ik zit net op HM site te kijken, maar tot dusver nog geen boxertjes…
Kijk ik niet goed?
Ik zit nu ook weer even voor je te kijken en inderdaad, ik zie ze niet meer :think: . Van de week heb ik ze echt gezien :eh: in roze.
Misschien toch even langs de winkel dan?
Ja dat lijkt me dan ook maar.
HEb vandaag bij de Hema twee boxertjes gekocht. Met dubbel kruisje en volgens mij zitten die ook wel aardig lekker.
Maar die zijn er alleen in wit, das wat minder.
Dank voor de tips meiden!
@Ingrid28 wrote:
Brigitte is nu een tijd zindelijk. Dus ze loopt al enige tijd met alleen een onderbroekje aan. Nu heeft ze sinds een week de tik dat haar onderbroek niet lekker zit (m’n onderbloek zit in mun billun mama!, mag ie niet doen!) :inlove:
Maar goed, het is duidelijk dat het niet prettig zit. Als wein de supermarkt zijn, dan trekt ze gerust haar hele hebben en houden naar beneden om vervolgens in de blote billen te kijken wat er met die onderbroek is :mrgreen:
Ik zoek nu strakker boxershortjes voor meiden. Ik heb één boxertje van de hema maar die is heel los en vindt ze ook niet prettig. Dus ik zoek echt iets met een strakker ‘pijpje’
Iemand tips???
ik heb op d emarkt van die topjes en bijpassende boxertjes gekocht super zijn ze , op de markt hebben ze die waar die kraampjes met dat felle ondergoed ligt fel geen fel roze enz , daar hadden ze ook die setjes voor kids , ik heb er een paar gekocht en het zit geweldig en niet duur is ook heerlijk zacht spul :thumbup:
Claesens…absoluut ! Blijft na wassen en droger ook super in model, wel wat prijziger, maar ik gebruik ze gemiddeld een jaar of zelfs langer !
Oh hoe herkenbaar, Roos loopt ook steeds aan der boxers van Dora te trekken, heb er ook een aantal van de Hans, superstof en zitten heerlijk, daar trekt ze er dus niet aan.
Tip: als je geen leuke lekker zittende gekleurde kan vinden maar wel genoeg in het wit…
Ga dan naar een winkel waar ze ook kledingverf verkopen en kleur ze dan naar je wens in en hup klaar ben je. :mrgreen: