Die jeugd van tegenwoordig..

ik moet even wat leuks vertellen.

Voor de zomer is mijn contract als docent niet verlengd, lang verhaal, in elk geval vonden bijna alle partijen (collega’s, ouders, leerlingen, ik) het heel jammer.

De leerlingen waren toen bezig om afscheid te nemen van me, maar ze kregen het niet georganiseerd.

Paar weken terug werd ik gebeld of ik vanavond met hun ging wokken.

Ik kwam daar aan, je moet daar vooraf betalen, ik mocht niet betalen, dat deden zij voor me.

Ze hadden een lieve kaart geschreven, een kadootje voor me gekocht en aan het eind kwam de wokmeneer met een coupe ijs met van die sterretjes aan.

Zo ontzettend leuk!!

Het is vandaag toevallig de dag van de leraar, dat heb ik ze nog maar even gezegd :wink: en ik vond het zo super.

Niveau 2 leerlingen, en ze kunnen dit gewoon. Ben zo trots op ze :inlove:

Moest ik even kwijt… Niet elke leerling is tuig :mrgreen:

:thumbup: :thumbup: :thumbup:

Jongeren zijn best leuk!

:mrgreen:

Super lief en leuk :thumbup:

wil toch wel wat zeggen als ze zoiets voor je doen he :wink: :thumbup: :inlove:

maar ehhh waarom zouden niveau 2 leerlingen dit niet kunnen doen, doet niveau er altijd toe :think:

@melanie wrote:

maar ehhh waarom zouden niveau 2 leerlingen dit niet kunnen doen, doet niveau er altijd toe :think:

misschien kunnen ze het juist wel beter :wink:

Het is meer dat mensen niveau 2-leerlingen altijd zo negatief afschilderen :frowning:

@lydia wrote:

@melanie wrote:

Het is meer dat mensen niveau 2-leerlingen altijd zo negatief afschilderen :frowning:

Nou Lydia, dat bedoelde ik, vind fijn omdit te lezen :thumbup:

de maatschappij wil schijnbaar alleen hoogopgeleiden, en als je weet hoeveel aso,s daarbij zitten…juist die mensen kijken minderwaardig naar de (minder hoog opgeleide )

Die kinderen deden dit met heel hun hart voor de juf die dit verdiend heeft :thumbup: :inlove:

@melanie wrote:

@lydia wrote:
@melanie wrote:

Nou Lydia, dat bedoelde ik, vind fijn omdit te lezen :thumbup:

de maatschappij wil schijnbaar alleen hoogopgeleiden, en als je weet hoeveel aso,s daarbij zitten…juist die mensen kijken minderwaardig naar de (minder hoog opgeleide )

Die kinderen deden dit met heel hun hart voor de juf die dit verdiend heeft :thumbup: :inlove:

Nu zijn deze leerlingen niet de meest makkelijke leerling, maar dat zijn ze niet voor niets…

Ik vind het gewoon zo mooi dat bijna volwassen meiden dit doen, en dat ze het gewoon ook nog menen.

en mijn contract was niet verlengd he, ik ben niet echt op een heel leuke manier weggegaan dus dit maakt zo veel goed :inlove:

Leuk Lydia.

Lijkt me erg fijn om te te weten dat ze je zo waarderen.

Dan kan je nu gewoon heel gepast dit doen :stuck_out_tongue: naar je voormalige werkgever :wink: .

Toont eens te meer aan dat jij gewoon een onwijs goede docent en een heel lief mens bent.

Dat hebben je leerlingen goed begrepen. Beter dan…

Wat superlief!!! :inlove:

Niveau 2 leerlingen of niet, ze doen het maar wel mooi. Er zijn zat anderen die er niet eens over na zouden (willen) denken, want dan moeten ze ergens moeite in steken!

Wat geweldig :thumbup: :thumbdown: :thumbup: … Ik krijg hier kippenvel van. :inlove:

Lief hoor!!!

Toen ik je openingspost las, gingen er twee dingen door mijn hoofd:

• wat lief van die leerlingen ! super attent gewoon ! top :thumbup:

• maar ook: het zegt ook veel over jou, Lydia, hoe jij met die jongvolwassenen omgegaan bent !

Jou kennende, snap ik helemaal dat je dit voor de 100 % verdient.

xxx

Gerda

Geweldig van je oud leerlingen :thumbup: daar mogen een hoop andere leerlingen zeker een voorbeeld aan nemen!

@Ruud wrote:

Toont eens te meer aan dat jij gewoon een onwijs goede docent en een heel lief mens bent.

Dat hebben je leerlingen goed begrepen. Beter dan…

mooi gezegd ruud…

En wat een super leuke verassing lydia :thumbup:

wat super lief zeg :thumbup:

wat een ontzettend lief gebaar :thumbup:

Wat een fijne manier om te merken dat ze je waarderen :thumbup: leuk zeg!

Wat leuk zeg!

Een ijscoupe met sterretjes, hihi! :mrgreen:

Fijn dat je het zo toch en beetje anders af kunt sluiten nu, dit maakt veel goed. :-*

Ik sluit me aan bij Ruud en Gerda!

Geweldig dat ze zoiets voor je doen, dat zegt inderdaad ontzettend veel over jou als mens en als docent! En dat maakt dat op een niet leuke manier weggegaan zijn toch een beetje goed.

Wat een leuk en attent initiatief! Dat zie je tegenwoordig idd niet vaak meer! Je had het blijkbaar echt verdiend!