die buschauffeur moet...

heel snel ander werk zoeken!



Zo zeg ik ben me boos.

Ik ging vandaag met mijn zoontje naar de stad, ff kadootje kopen voor papa (bijna jarig), en we gingen (om mijn zoontje een plezier te doen) met de bus.

Tjee zeg in Tilburg mogen oudere mensen gratis, en dan de studenten ook. Het werd toch druk op het station. Wij waren al eerder ingestapt, maar op het station stapte er dus echt ontzettend veel mensen in.

De buschauffeur begon ook nog te zeuren dat de mensen over de rode streep moesten gaan staan (want de ruimte ervoor was van hem, nou ja zeg).

In de bochten (en vooral rotondes) leek hij wel gas te geven ipv te remmen. Echt het was niet normaal.

Op een gegeven moment hoorde ik een vrouw roepen: hee ik wil nog niet dood hoor.

Een andere vrouw zei tegen haar buur dat ze hoogzwanger was en er last van kreeg.

Ik vond het ook eng, zeker met een bewegelijke 4 jarige naast me, die niet echt goed bleef zitten. Ik dacht hij word dadelijk geprojecteerd ofzo.

Die man moet snel ander werk zoeken, als hij zo de balen heeft van de drukte. Als je zulk dienstverlenend werk niet met plezier doet, moet je het niet doen. Het was echt niet normaal!

wat een eikel

kun je geen klacht in dienen?

ja morgen als de klantenservice open is gaat wwb in de telefoon.

Ik ga hier echt wel wat van zeggen. Ik vind nogal snel iets goed, qua rijstijl, maar dit was echt niet normaal!

owww meid … ik kan me er alleen maar bij aalsluiten … :shifty:



Hier in tilburg … verschrikkelijk :shifty:



Enne ik denk dat ik ook weet welke chauffeur jij bedoelt

ik vond hem er een beetje spaans achtig uitzien. En hij was wat ouder. (zeker wel 50 schat ik)

Ik zat laatst bijna met mijn been tussen de deur :shock:

Ik was nog aan het uitstappen,achteruit en dan trek ik de wandelwagen mee.

De deur ging dicht,terwijl ik eruit was en Jowena er net doorheen wilde trekken.

Ik zie de deuren dicht gaan,duw Jowena snel terug en stap zelf ook snel terug,ondertussen schreeuw ik HEY HALLO HALLO :wall: ,Net op tijd gingen de deuren weer open,ik heb toen keihard klootz*k geroepen :oops: :oops: :oops:



Justin stond al buiten hij was erg geschrokken.

:shock: Lekker asociaal van die buschauffeur. Zou zeker een klacht indienen ja!

tjee dat is ook heftig zeg!



Ja ik heb echt zoiets van, zoek dan ander werk. Je moet je werk graag doen en anders niet hoor!

Ik heb via de site een klacht ingedient,moeten wel goed opletten :snooty:



Onthoud wel even goed de tijd wanneer je in de bus zat en welke bus!!!

aso heb er verder geen woorden voor…

die busschauffers lijken wel steeds gekker te worden, dat is toch niet meer normaal zeg!!!



ik zou idd ook een klacht indienen gewoon ff laten weten dat je het er niet mee eens bent…

Tjonge was asociaal! :shock: Groot gelijk dat je een klacht indiend :thumbup:

Ik heb het ook een keer gehad hier in de stadsbus. Amélie lag nog in de kinderwagen en ik was achter in gestapt. Ik had de wagen nog niet op de rem en meneer reed al weg: plankgas. Met moeite ben ik gaan zitten, want hij scheurde door de bochten heen. Hij hield me constant in de gaten omdat ik nog niet betaald had. Ik dacht: bekijk het maar, zo loop ik niet naar voren. Ik heb betaald toen we uit gingen stappen.

En ook keer dat een chauffeur constant de achterste deuren weer dicht deed terwijl er twee meiden met een buggy in wilden. Ze zaten allebei bijna klem: je moet voor in stappen! Tja, dat wil ook wel met een buggy :wall: