dick bruna huis en andere kinder musea

Is het leuk? Hebben ze ook interactieve mogelijkheden of iets, of is het alleen kijken? En is het lopend vanaf station te bereiken? (info geeft aan lopen, bus en lopen, dus lijkt me nogal ver, met de trein leek me wel leuk!)



Zijn er nog meet leuke musea? Leeftijd van 1,5 en 3,5 jaar.

ik was er toen nano ongeveer 3 was, en vond het wel aardig, niet meer dan dat. Er is wel best wel eea interactief te doen voor kleine kinderen, dus zeker niet alleen maar kijken.



Het is ongeveer 20 minuten lopen denk ik vanaf station

Wij zijn vorig jaar geweest naar het Nijntje museum. De kids waren net 2 jaar. Ik vond het erg leuk. Het is niet groot, maar dat hoeft op die leeftijd ook niet. er is zeker wel wat te doen: spelletjes (zowel op pc als ook ‘gewoon’), huis van Nijntje, blokken bouwen en filmpjes kijken. Maar ook is er van alles te zien: een kleine expositie met grappige dingetjes voor kinderen om zich te vermaken.



Wij waren al met al zo’n 1,5 uur binnen. Maar voor ons was dat lang genoeg! En prima lopend te doen, als je dochter een beetje van lopen houdt.



Gister zijn we naar het spoorwegmuseum geweest. Leuk voor je dochter van 3, maar ik denk dat de kleinste er niet veel aan heeft. Dan is het Nijntje museum echt leuker!



Naar beide musea zijn we met de trein geweest: dat was al een beleving op zich :thumbup: Ze hadden nooit gedacht dat er ook daadwerkelijk mensen in de trein konden zitten :mrgreen:

Nemo is ook super leuk voor kids vanaf een jaar of 4 a 5! Echt ideaal!