pff ik heb nu al een week last van diarree.
Is dit een bekend gegeven tijdens een zwangerschap? ik heb dit namelijk meer gehad tijdens een zwangerschap…
ik dacht namelijk dat je juist last van opstipatie kon krijgen ipv diarree…
bij beide kids had ik in het begin een flinke buikgriep te pakken (zonder spugen…)
Ik heb bij beide zwangerschappen ook juist dat ik dunnere ontlasting heb, tegen diarree aan, en vooral eerste helft van zwangerschap idd echt diarree heb. Geen last van obstipatie hier, ook niet met ijzertabletten
Buikgriep heerst nogal op het moment he
Ik heb iig geen diarree gehad als verschijnsel maar wel obstipatie.
Hormonen werken bij mij wel op de darmen, dus lijkt me niet gek als je daardoor ook diarree kunt hebben.
Ik had tijdens de zwangerschappen ook vaak diarree/dunnere ontlasting en juist geen last van verstopping.
Hormonen kunnen wel invloed hebben op je stoelgang.
Hier ook meer last van diarree. Moet wel zeggen dat dit meer aan het begin van de zwangerschap was.
Jup, de eerste paar weken aan de race… En aansluitend overgeven tot 5 maanden :sick:
Hier nog een met dezelfde verschijnselen. Voelt niet als buikgriep, denk echt dat het erbij hoort.
Ja hier ook de eerste weken dunne diarree :sick:
Ja hoor, hier is een tijdje terug ook een topic over geweest Maar hier ook alle zwangerschappen vanaf een week of 5 a 6 aan de diarree en toen ging het na een paar weken over in obstipatie :roll: :lol: