diaper champ

wie heeft er ervaring met de diaper champ?

ik heb nu een gewone luieremmer maar elke keer als je die opent komt er een aardig luchtje op je af ,daar heb ik verder geen last van maar het blijft wel eens nahangen die lucht.

bij mij op het cb hebben ze er wel 1 staan en ik vind het wel lekker hoog dus beter voor de rug, maar weet verder niet of het gebruiksvriendelijk is of gemakkelijk in gebruik.

ik heb hem een keer gewonnen, gebruik hem zo af en toe, meestal neem ik deluier mee en gooi hem in de container. Het nadeel vind ik dat je steeds die cassetes moet kopen en die zijn hier niet overal! moet er helemaal voor naar meppel rijden

ja hoor ik heb er een gehad, en ik vond hem persoonlijk fijner dan de nappy-wrapper. In de diaperchamp doe je gewoon een vuilniszak, en die haal je eruit als ie vol is. Geen ge-emmer met navullingen etc… en makkelijk schoon te maken…



nu niet meer nodig , maar fijn dingetje!(ik had hem gekregen op de 9-maandenbeurs)

Heb even gegoogled en het is idd wat ik in mn hoofd had, een enorm groot ding. Tsja, dan ben ik misschien een muts maar zo’n lelijk ding zet ik niet in de babykamer… :roll:



Ik heb in de commode een rol pedaalemmerzakken liggen, elke poepluier gaat daarin en dan beneden in de bak. Blijft het boven lekker schoon ruiken :thumbup:

@D. wrote:

Heb even gegoogled en het is idd wat ik in mn hoofd had, een enorm groot ding. Tsja, dan ben ik misschien een muts maar zo’n lelijk ding zet ik niet in de babykamer… :roll:



Ik heb in de commode een rol pedaalemmerzakken liggen, elke poepluier gaat daarin en dan beneden in de bak. Blijft het boven lekker schoon ruiken :thumbup:




ja hij is groot maar zij heeft een enorm grote slaapkamer :mrgreen:

Er zijn verschillende maten van hoor, small medium en large. Ik heb een medium en die is ongeveer kniehoog. Met 1 kindje doe ik er ongeveer een week mee. Hij gaat meestal pas ruiken als hij echt vol is. Ik ben er nog steeds blij mee!

Ik ben er helemaal fan van! :inlove:

hij lijkt me ook erg prettig maar ga even kijken eerst voor een 2de hands die dingen zijn best prijzig :shock:.

dus als iemand ervan af wilt :mrgreen:

Ik heb hem ook, ideaal. Er passen grote pedaalemmerzakken in en daar doe ik een kleine week mee, dus niks dure navullingen. En je ruikt niks. Alleen… gooi er geen losse doekjes in, die komen er weer uitzetten, hoogst irritant!

Haha dat van die doekjes, érg herkenbaar! :wink:

Maar ik ben ook daiper champ fan, al vind ik hem soms toch nog wel stinken. Ik heb de hendel ook altijd aan dezelfde kant, doe de luier dus weg en haal de hendel weer terug naar waar hij was. Heb namelijk het idee dat het plastic gewoon naar de poepluiers gaan ruiken. Hier krijgen we van de gemeente de zakjes die erin kunnen en deze zakken met luiers kunnen we weer inleveren in de luiercontainers hier in de buurt, echt handig!! 1 keer in de week gaat de daiper champ leeg, je hebt er dus bijna geen omkijken naar!

jha ik heb em ook!



ideaal!

Ikheb 'm ook en vindt 'm ook fijn. Ik gebruik 'm voor katoenen luiers en als ie vol is gaan ze de wasmachine in :wink:



@oessie wrote:

Het nadeel vind ik dat je steeds die cassetes moet kopen en die zijn hier niet overal! moet er helemaal voor naar meppel rijden


Met de diaperchamp kun je gewone afalzakken gebruiken. )of bij vd gemeentezakken zoals wij die hebben, helemaal handig :mrgreen:

@oessie wrote:

ik heb hem een keer gewonnen, gebruik hem zo af en toe, meestal neem ik deluier mee en gooi hem in de container. Het nadeel vind ik dat je steeds die cassetes moet kopen en die zijn hier niet overal! moet er helemaal voor naar meppel rijden




jij bedoelt dus de nappy wrapper van sangenic… da’s iets anders