he dames hebben jullie ook dat mailtje gehad over rhiannon de moderator?? ze is haar kindje verloren!!! het zal toch niet waar zijn he??
xxx jody
:vlinder: Bregtje :vlinder:
Vanavond brand ik een :kaars: voor Bregtje, Rhiannon en Daan.
Hey allemaal,
M'n sippe bui lijkt een beetje over, ben nu alleen erg in de war.... :?
Vandaag naar de gyn geweest, moet volgende week komen voor een "live" samenlevingstest. :shock:
Vandaag zag de gyn wat voor potjes ze tegenwoordig gebruiken om het zaad op te vangen. Toen ging hij uit z'n stekker! Hij zegt die moeten donker (niet licht-doorlatend zijn)! Vind je het gek dat de kwaliteit van het zaad minder is! (zaad is licht-gevoelig). :think:
Mmmhhh, dus maar verpakken in alu-foli! :wink:
Ik hoop dat de samenlevingstest positief is, dan zijn we weer een stap in de goede richting!
@Kaat: spannend!!
@Mar22: wanneer is jouw NOD nu? (m.a.w. wanneer moet ik gaan duimen? Of moet ik dat sowieso al! :wink: )
Willen jullie duimen dat volgende week alles goed blijkt met de test en dat ik met hormonen mag beginnen?
Liefs Do
Haai,
Jody, ik had dat idd gelezen en ben er echt even van slag van geweest. Heb gisterenavond en vandaag diverse malen aan ze gedacht, het is vreselijk om zoiets mee te maken (daar kun jij over meepraten… helaas).
Do, tuurlijk duimen we voor je! Wanneer is DE dag?!? Dan weet ik wanneer ik 't hardst moet duimen!!!
Hoest met de rest???
Liefs,
Kaatje
Hey meiden,
Ja wat ontzettend erg he wat Rhiannon en Daan is overkomen. Ik moet er steeds aan denken, dat is echt het ergste wat je kan gebeuren Net zoals dat ik het ook heel erg voor jou en je man vind Jody… Vreselijk, geen woorden voor
Do: Fijn weer wat van je te lezen meis!! Ik hoop echt dat het helpt als jullie het potje tegen het licht beschremen en dat de zaadjes dan tbeter zijn!!
Enne je mag best duimen hoor, graag zelfs maar ik heb nog geen ei in zicht helaas, maandag moet ik weer terug komen. Zit dan op cd 13…
Kaat: Had het in het andere topic ook al gezegd, maar ik vind het echt mega spannend hoor! Leef met je mee! Hopelijk is het in 1 x raak, zou suup zijn! Wat voor werk doe je eigenlijk? Ik zit ook echt in een mannenwereld namelijk. We werken (inclusief ik) met 4 vrouwen op kantoor, waarvan er nu dus 2 zwanger zijn… Ik hoop ook dat ik me gauw bij ze mag voegen hoor!!
Wienie: hoe is het met jou, jij nog nieus?
Ik ben gisternacht wezen stappen in Groningen, lang niet fit nu haha. Drukke dag gehad ook, dus ga lekker op tijd naar bedje toe!!
Fijn weekend!
Liefs
Mar
ho ho ho,
kerstsfeer aangebrcaht. Had er helemaal geen zin in, maar nu is het wel leuk!
mar nieuwsgierig apje, pb maar je adres! ik weet de mijne zo niet eens! Maar…ik heb niet zo’n leuke foto erop staan hoor!!! en ik wist niet dat dat kon, 75- enzo. ik moet gewoon 75, maar wel fijn om te weten dat je zo’n dosis heel precies kan doen. Hoeveel spoot jij toen in je vorige ronde met die overstimulatie?
jody, fijn dat je de 14e al terecht kan!
kaatjes, nog een keer toi toi toi voor die paar daagjes wachten!!!
do, ik duim voor beginnen met hormonen!
ja dat nieuws van die rhiannon heb ik gelezen…erg hoor…dat wil niemand meemaken!!! :: :kaars: ::
Zo, ik ga maar even lief doen tegen mijn mannetje, ben niet zo lief geweest vandaag…
Fijne avond!
Liefs wienie
Heyhey!!!
Mar, ik ben office manager bij 'n ICT bedrijf. Bij ons werkt maar 1 vrouw… en dat ben ik :mrgreen: HAHA
Ik hoop ook dat je gauw bij de dames kunt aansluiten! Wat zou dat toch super zijn he, 'n droom die uit gaat komen! We duimen gewoon nog ffe flink door!!!
Wienie, over je kerstsfeer-acties had ik nog niet gereageerd in 't andere topic, dus doe ik 't hier maar: LEUK!
Oh, nog 'n lachertje: hubbie heeft al wel last van zwangerschapsdementie: hij was boodschappen wezen doen en trof enkele uren later de huishoudportemonee in de koelkast aan :shock: :lol:
Kus,
Kaatje
Hoi hoi dames,
Do: Tuurlijk duim ik voor jullie dat alles goed blijkt! Kun je alweer een btje meer wennen aan het koude klimaat in ons kikkerlandje inmiddels?
Wanneer moet je nu weer naar de gyn?
Jody: Nog een paar nachtjes slapen en dan mag je eindelijk weer naar de gyn. Kan me voorstellen dat je nu weleens verder wilt… Hoe gaat het verder met je?
Kaatje: Meis, mijn duimen maken overuren voor je!!! Ik hoop dat je zwanger bent! Je hub is er al helemaal op ingesteld zo te lezen :mrgreen:
Heb je verder ook kenmerken waarvan je zegt, hey da’s anders dan anders?? Nog 2 daagjes aan je banner te zien!!
Wienie: Check je inbox es ff
Hoe gaat het met jou nu? Vind je het niet vervelend dat je nog even moet wachten, of vind je het juist wel even fijn. Leuk he de kerst in huis halen, ik ben er op 4 december al mee begonnen :oops:
Ik spoot in de vorige ronde met overstimulaitie 75. Dus vind het best spannend nu. Heb gisteren namelijk de hele dag vreselijke pijn gehad links in mn buik en het straalde door naar mn rug.
Morgen kan ik om 8 uur gelukkig al terecht en mn hubje gaat fijn mee, is toch altijd een fijner idee…
Kus
Mar
kaatjes, komt helemaal goed met zo’n mannetje!
mar, heb al gechecjt, doe jij dat ook eens want het lukte weer eens niet!!! Had je vorige keer die buikpijn ook? Hopelijk eitjes en geen teveel!
Ik vond even niks wel fijn, maar nu kan t me niet snel genoeg gaan. Lig nu echt even stil. en ik zit met een probleempje…ik start rond kerst met spuiten, dan zit ik rond 7 januari op dag 14. Hoe groot is d ekans dat ik dna nog langer door moet spuiten en mijn ei pas rond dag 21 ofzo zou hebben? Ik ga namelijk misschien een weekendje weg, maar als ik dan net een kans maak laat ik die kans niet lopen…maar ik wil dat niet ana d emeiden vertellen met wie ik wegga. Eentje weet ervan, hebben nu bedacht dat als dat zo zou zijn, ik mezelf dan maar ziek meld…maar dna betaal ik dus wel gewoon de kosten…het liefst ga ik niet meer mee, maar hoe moet ik dat nu uitleggen als ik het zelf organiseer???
Liefs wienie
Haai,
Wienie, ik zou 't met je gyn overleggen als jullie spreken over 't plaatsen van de pregnyl. wie weet is er 'n simpele oplossing voor.
Mar, ik denk aan je morgen!
Lief dat hub mee gaat, echt 'n scheet he!
Ik heb vanochtend getest: negatief…
Halverwege de middag werd ik wat depri. Dacht dat 't zou komen door de test van vanochtend, en probeerde mezelf dus wat op te beuren, want op zich kan ik ook te vroeg getest hebben.
Dus afwachten.
Ga ik vanavond naar de wc en roep naar beneden: NOG NIET ONGESTELD!!! en veeg m’n bibsje af. Wat denk je: te vroeg geroepen, er zat flink wat donkerrode afscheiding aan m’n toiletpapiertje (excuse me voor de dirty details…!). Nu dus maar wachten tot 't doorzet, dan kunnen we weer gaan spuiten!
Vind 't op zich ook wel weer 'n goed teken, exact 14 dagen na de eisprong ongesteld worden! Toch??
Oja, en m’n stemming sloeg ook ineens weer positief over! :?
Liefs,
Kaatje
…en nu is 't weer over… :?
@Mar: Succes morgen! Ennuh, ik kan niet echt wennen aan het klimaat! Eind van de week naar de gyn.
@Kaat: :hug:
X Do
Hai hai dames,
Kaat: En, hoest nu dan? Hopelijk is je ongi niet doorgezet
Wienie: Als je echt heel graag mee wilt met de meiden zou je mss wat later kunnen beginnen met Provera?? Ik heb nog nooit op dag 14 een eisprong gehad, maar ja iedereen is weer anders he… Zo lastig. Heb je mn laatste pb nog gehad? Als t niet lukt pb me maar weer! Blijven we gezellig bezig
Do: Succes alvast bij de gyn. Indd rotweer hier, ook als je niet op vakantie geweest bent, blegh…
Nou nog meer blegh, want er groeien nu weer teveel eitjes :roll: Het kan ook nooit es normaal gaan he, kt, kt!! Ik moet gelijk stoppen met spuiten, morgen bloedprikken (oestradiolwaarde) en woensdag weer terugkomen. Er is 1 follie van 13, die zou moeten doorgroeien, maar er zijn er weer 5 van 10/11. Als ik nu stop met spuiten zouden die niet moeten doorgroeien, maar ja wat gaat die van 13 dan doen he :think: Ik word hier echt zo krankemejorum van!! Duimen jullie met me mee dat het goed gaat komen???
:-*
Mar
lieve meiden
ben ik weer. hoe gaat het met jullie? mar22 wat een gekloot he met die het spuiten en slikken. dan groeit er helemaal niks en nu groeit er teveel.maar het is dus wel een goed teken want er groeit wat nu!! dus dat betekend dat je gewoon wat minder moet gaan spuiten maar het werkt!!
do hoe gaat het met jou , ik heb jou ook al een tijdje niet gesproken.
kaatje hoe gaat met jou hihihihi ik moest zo lachen dat hubbie z,n portemonne had laten liggen ik de koelkast hahahahaha.
en wienie hoest met jou dan meid. nog wat nieuwtjes?
sorry als ik iets vergeet hoor. heb nog steeds last van geheugen verlies. hopelijk word het wat minder maar ik heb gehoord dat het wel een jaar kan duren.nou voor mijn gevoel komt het nooit meer goed. ik doe zo me best om alles te onthouden maar helaas gaat het niet . hihi
liefs jody
Ohhh, Mar, meissie toch… wat is dat nou toch…
Ik wou dat ik je op kon beuren, weet zo goed hoe je je moet voelen nu, het is soms ook echt niet eerlijk he. Bij de een vliegt 't erin als eigenlijk nog niet moet en bij ons duurt 't zo lang terwijl we zo graag ook willen…
Meis, dikke :hug: hoor…
Jody, helpt 't misschien om 'n nieuw scherm (of tabblad) te openen, langs je scherm waar je leest? Ik doe dat bij topics waar veel gekletst wordt. Ik open dan 't bericht en daarnaast nog 'n schermpje met 't bericht wat ik daar wil typen. Dan lees ik 1 bericht en reageer direct in 't andere scherm, maar druk niet op OK. Dan lees ik 't volgende bericht en typ weer m’n reactie onder de andere reactie in 't tweede schermpje. En zo verder. Uiteindelijk als ik alle berichtjes heb gelezen, druk ik pas op OK. Vind dat erg prettig werken, want ik denk ook steeds dat ik iemand vergeet!
Hoop dat je vergeetachtigheid wel gauw weer bij draait, maar geef 't tijd. Gelukkig gaat 't over!
Do, gaat 't goed, meis?
En met jou, Wienie?
Nou, hier nog geen vuiltje aan de lucht hoor. Vandaag veel gele afscheiding gehad, eigenlijk sinds 't bruinverlies. En vanavond na 't eten weer 'n klein beetje bruinverlies.
Heb wel mega rugpijn, en m’n hoofd en nek doen ook wat zeer. Denk dat er 'n griepje op komst is, heb ook al wat keelpijn. Ze zeggen dat 't heerst, hoop dat ze mij overslaan :think:
Liefs,
Kaatje
Hello ladies,
Net op kraamvisite geweest, een geweldig lief schattig klein mensje…en ik wil dat ook!!! Hoorde net dat een meisje uit onze “vrienden” groep (en dit is schijnbaar echt geheim) een miskraam heeft gehad van ene tweeling bij 11 weken. Ik vind t heel sneu voor ze, maar ik heb dan meteen weer zoiets van “zie je wel, ook al bezig” en dan blijkt dat ze niet eens echt voor een kind wilden gaan, dan kan ik echt pissig worden en dat vind ik dan eigenlijk weer gemeen van mezelf!!!
Maar onze tijd komt vast wel, mag morgen met provera beginnen en dat is voor mijn gevoel weer een stapje vooruit!
kaatje, dus nog steeds geen echt doorgezette ongi? Dan kan het dus nog steeds…wanneer wil je er weer een testje tegenaan gooien als t niet doorzet? Ik hoop t zo voor je!!!
mar, die eitjes van jou ga ik eens ernstig toespreken: “eitjes, eerst willen jullie niet en nu te goed. Jullie mogen niet zo hard van stapel lopen hoor anders komen wij mee ruzie maken!!!” Stop! (tegen die vele eitjes) Groei! (tegen dat ene eitje) Wat de provera betreft, ik durf niet zo goed later te beginnen, ten eerste valt nu de eerste spuitperiode in mijn vakantie en dat vind ik wel fijn, ten tweede ben ik bang dat ik dan dadelijk misschien alsnog deze week ofzo al ongi wordt en dan moet ik nog langer wachten! Maar ik heb nu wel buikpijn…ik ga er eens over denken en even rekenen! (want dna kom ik net voor kerst uit denk ik?)
En ik heb je gezien haha! Das leuk iemand live zien! Ik had wel een heel ander gezicht voor me…maar vraag me niet waarom, want dat is gewoon een beeld wat je bij iemand bedenkt! Ik heb je niet toegevoegd, de site deed moeilijk. Ik zal je mijn adres even pb en, dan kan je me in ieder geval bekijken!
jody, leg maar ene knoop in je zakdoek, dan vergeet je niks meer hihi!
Ik ga eens even rekenen! Ik geniet nu toch wle erg van de kerstsfeer in huis hoor!!! Wat voor boom hebben jullie staan?
Liefs wienie
is ik weer!
net effe gechecjt en gerekend, maar als ik niet met provera start, dan kan ik later gaan spuiten en daar is op zich niks mis mee, alleen dan valt t misschien niet meer zo gunstig met vakantie. Maar stel ik start niet met provera en wordt deze week toch ongi, dan zit ik dag 10 rond de kerst en dan kaqn ik geen metingen doen…dus dan mag ik niet spuiten en moet ik weer ene maand langer wachten.
Dus ik begin morgen gewoon met provera en met spuiten daarna en dan zie ik wel hoe t loopt. Desnoods speel ik open kaart naar die meiden (hoewle ik dat eigenlijk niet wil) offe… ik rijd gewoon effen voor een vluggertje op en neer haha!!! we zitten in scheveningen waarschijnlijk, maar het kan ook zj dat het weekend nog verzet gaat worden, om andere redenen.
Zo en nu ga ik bankhangen!!!
Doei!!!
Haai,
Ohw, Wienie, valt niet mee om 't te plannen he.
Hoop dat 't goed uitpakt en doen wat goed voelt, no matter what
Goed idee om Mar’s eitjes toe te spreken.
Vind ook dat ze zich wel mogen schamen, behalve die ene grote 1/2-meid (sja, tenslotte is 't al 'n halve meid, als hubbie 'n halve vent stuurt, wordt 't 'n ventje he, als hubbie 'n halve meid stuurt, wordt 't een meisje… wat 'n gedachte al! haha), die moest maar es ffe flink wat korstjes eten en goed gaan groeien!
WIJ WILLEN EIEREN!!! Najah, voor 1tje doen we 't ook, he Mar?!
Wienie, ik ben wel blij dat ik niet naar kraamvisites hoef. Wij hebben gelukkig nog geen vrienden die in verwachting zijn of 'n klein kindje hebben.
Had gisteren al niet zo’n lekker gevoel bij m’n depri nichtje met haar twee zoontjes. Zij ziet er zo belabberd uit en heeft twee zulke lieve ventjes. Word dan wat weeig, want wij willen ook zo graag.
Maar onze tijd komt nog wel. Dat die mensen met de miskraam zeggen “dat ze nog niet aan kinderen wilden beginnen” vind ik zo onzin. Ook al zou 't zo zijn bij ons, zou ik 't zo nog niet aan de buitenwereld vertellen. Je kunt toch ook respect voor je kinderen houden en zeggen “het was niet gepland, maar meer dan welkom!”. Klinkt heel anders, toch?
Mensen hebben gewoon niet in de gaten dat ze anderen pijn doen met zulke opmerkingen en denken dat 't verzacht, maar dat is niet zo.
Laat maar lekker waaien, meis. Jullie tijd komt ook hoor!
Ik weet nog niet wanneer ik ga testen. Heb gisteren wel 'n set van 3 matcare testen besteld, komen morgen als 't goed is. Maar wil zowieso eerst even met de fert.arts bellen, morgen. Als ze zegt dat ik nog even moet wachten, dan doe ik eind van de week, mss in 't weekend, 'n testje.
Weet je waar ik wel 'n dubbel gevoel bij heb? Stel nu, dat 't toch raak is. Dan willen jullie dat ook graag weten, maar ik vind dat best moeilijk. Want ik gun 't iedereen zo, maar weet van mezelf dat ik toch altijd even moet slikken als ik weer lees dat er weer iemand zwanger is (zeker als je al ff met die persoon kletst), en hier is nog niemand in verwachting, en ik wil jullie ook niet kwetsen…
:hug:
liefs,
Kaatje
Meiden, wil even zeggen dat ik het echt super vind zo met jullie te kletsen! :-* voor jullie
Enne Wienie en Kaat, mijn eitjes zouden wel naar die strenge toespraak van jullie moeten luisteren!!! :mrgreen: Gekkerds haha
Kaat: Ik hoop echt met heel mn hart dat je zwanger bent, ik gun het je echt hoor! Het is voor jou alleen maar super en fijn als de hele rest van de mmm je bespaard mag blijven! Echt no hard feelings, ik vind het heel lief van je dat je zo meegaand reageerd. Ook als je wel zwanger bent hoop ik dat je met ons mee blijft schrijven! Dat geeft ons weer hoop, toch??!! Hoe is ie vandaag dan? Vind je een toppertje hoor meis :thumbup:
Wienie: Echt zo grappig dat ik nu een beeld van je heb! En hoe zo niet zo’n leuke foto? :naughty: Tuurlijk wel!! Heb je nog ff lekkergekrabbeld net trouwens, fijn he whahahaha :lol:
Heb jij nooit last van de Provera? Ik voel me altijd zo down tijdens zo’n kuurtje.
Jody: Ik hoop ook dat jij gauw weer verder kan meis!
Ben de hele avond alleen thuis, blegn nix aan. Ben best een btje zenuwachtig voor morgen! Gelukkig kan ik al om 7.30 terecht. Komt mooi uit, want moet om 8.00 beginnen morgen… Duimen jullie heel hard voor me lieverds??
:-*
Mar
@Kaat: spannend!!! Duim voor je!!
@Mar: Ook voor jou duim ik!!! Succes morgen!! En laat je eitjes goed naar de toespraak luisteren he!
@Wienie: suuces!
Hier: rommelende buik nog steeds, terwijl ongi vorige week woensdag over was. Weird?
Donderdag naar de gyn voor live samenlevingstest. Duimen jullie?
X Do
Hey ledies,
Morgenochtend duimen voor Mar, donderdag voor Do.
Dat gaat goed komen…
Hier ook nieuws: ben voor 't eerst ongi zonder medicijnen (pil, provera, spiraaltje). Althans, sinds m’n pubertijd, al weet ik daar weinig van.
Ben eigenlijk ook wel blij. Nu weet ik tenminste waar ik aan toe ben en heb ook weer wat vertrouwen in m’n lichaam, ze laat me niet in de steek hoor! Heb dan ook wel 't vertrouwen erin dat volgende cyclus ook wel goed gaat verlopen, al kan 't natuurlijk ook anders zijn.
Ik heb vandaag 'n breiboekje gekocht, voor babykleertjes. Errug lief! sokjes en mutsjes breien.
Ben al heel lang met 'n sjwal bezig, en die moet echt af. Ga ik zo ook weer hard mee verder. Daarna ga ik dat boek maar 'ns goed bestuderen, want echt duidelijke taal spreekt ie nog niet! Dat komt wel goed.
Er staat 'n heel leuk jasje in, als ik 't sokken-breien onder de knie heb, ga ik daarmee beginnen!!! :mrgreen:
Nu hopen dat er eerder 'n zwangerschap is dan sokjes :lol:
Liefs,
Kaatje