Di.avond 21.30 Herman den Blijker en 22.30 uur Gordon Ramsey

Joepie, dinsdagavond is mijn televisie-avond!

Om 21.30 uur is Herman den Blijker er met een nieuw programma, een uur later genieten van Mister Gordon Ramsey. Kan m’n lol weer op!



Wie kijkt er ook?

Ik ben ook aan het kijken!!

Herman den Blijker, helemaal leuk! Vond het weer een leuk programma.

Maar daarna valllen m’n ogen wel dicht hoor, haha. Is me laat zat.

Ik vind die Herman zo’n vies mannetje. Altijd die stinksigaar ( hoe kun je in vredesnaam goed de smaak van eten proeven, als je smaakpapillen bedorven zijn door de nicotine?) en dan hoe hij eet: alles met zijn handen en het dan op een smerige manier in zijn mond stoppen. Ik probeer mijn kinderen dat juist af te leren :wink:



Maar ik ben gek op nieuw zeeland, dus ik doe mijn ogen wel dicht als hij gaat eten :lol:

Heb het helaas gemist, was met een ziek meisje in de weer gisteravond.

Terug kijken dan maar :lol:

Ik vind hem ook altijd zo ranzig eten, altijd met z’n vingers :sick: zelfs vis zag ik gisteren :think:

Vond het wel een leuk programma, weer even wennen aan de kandidaten. Ben benieuwd of die 2 meiden het gaan redden die hebben beide nul komma nul ervaring in de horeca…

Hij eet inderdaad heel ranzig, dat vind ik overigens ook van die ene kok van het programma ‘‘Over de kook’’, kan even niet op zijn naam komen, Robert…

@Huggie wrote:

Hij eet inderdaad heel ranzig, dat vind ik overigens ook van die ene kok van het programma ‘‘Over de kook’’, kan even niet op zijn naam komen, Robert…


cranenborg

@Mama_jeanet wrote:

@Huggie wrote:
Hij eet inderdaad heel ranzig, dat vind ik overigens ook van die ene kok van het programma ‘‘Over de kook’’, kan even niet op zijn naam komen, Robert…


cranenborg




:clap:

Ik zit de di-avond dus ook weer achter de tv!! Kijk amper echt vaste series maar hier ga ik ook voor zitten! :dance:

Het is steeds zo hetzelfde ‘receptje’… Restaurant loopt slecht, het is een rommel en het eten is beroerd, Gordon komt redden, chef denkt het beter te weten, chef wordt boos, Gorden gaat vloeken, ze gaan het toch op Gordon’s manier doen, Gordon’s manier werkt, chef komt tot inkeer, iedereen blij… Dus euh, ik ben er inmiddels een beetje op uitgekeken eigenlijk :shifty:



Maar als het jou een fijne avond bezorgt :thumbup:, veel kijkplezier!

@marloes vip wrote:

Hier is dinsdagavond altijd NCIS-avond. Ben benieuwd wanneer er weer nieuwe afleveringen komen. Al vind ik de herhalingen ook niet zo erg.




Hier ook dinsdagavond NCIS avond. En zondagavond :inlove:

even ontopic, ik vind herman den blijker niet zo leuk.

Gordon wel… Ik ben dol op kook programma’s.

Hells kitchen vind ik leuk.



Maar niet dat soort programma’s waar het restaurant slecht bij gaat. Heeft weinig met koken te maken.



Ik vind jamie oliver en Nigella goed :thumbup:

@Mama_jeanet wrote:

Ik vind hem ook altijd zo ranzig eten, altijd met z’n vingers :sick: zelfs vis zag ik gisteren :think:

Vond het wel een leuk programma, weer even wennen aan de kandidaten. Ben benieuwd of die 2 meiden het gaan redden die hebben beide nul komma nul ervaring in de horeca…




Dat doen alle koks. Ze leren het zelfs om het zo te proefen. Het is niet alleen proeven met je mond, maar ook voelen met je handen. Dus … als je in een (goed) restaurant eet, kun je er van uit gaan dat je er met je handen aan je eten is gezeten :mrgreen:

@juulke wrote:

@Mama_jeanet wrote:
Ik vind hem ook altijd zo ranzig eten, altijd met z’n vingers :sick: zelfs vis zag ik gisteren :think:

Vond het wel een leuk programma, weer even wennen aan de kandidaten. Ben benieuwd of die 2 meiden het gaan redden die hebben beide nul komma nul ervaring in de horeca…




Dat doen alle koks. Ze leren het zelfs om het zo te proefen. Het is niet alleen proeven met je mond, maar ook voelen met je handen. Dus … als je in een (goed) restaurant eet, kun je er van uit gaan dat je er met je handen aan je eten is gezeten :mrgreen:
Ja maar dan nemen ze het wel wat nauwer met de hygiene regels denk ik…

Hij heeft altijd vette vingers, stopt ze in zijn mond, likt ze af :sick: ik mag hopen dat de meeste koks wel hun handen wassen daarna

Ik verheug me alweer op volgende week!

Hier is dinsdagavond altijd NCIS-avond. Ben benieuwd wanneer er weer nieuwe afleveringen komen. Al vind ik de herhalingen ook niet zo erg.

@Mex wrote:

Het is steeds zo hetzelfde ‘receptje’… Restaurant loopt slecht, het is een rommel en het eten is beroerd, Gordon komt redden, chef denkt het beter te weten, chef wordt boos, Gorden gaat vloeken, ze gaan het toch op Gordon’s manier doen, Gordon’s manier werkt, chef komt tot inkeer, iedereen blij… Dus euh, ik ben er inmiddels een beetje op uitgekeken eigenlijk :shifty:



Maar als het jou een fijne avond bezorgt :thumbup:, veel kijkplezier!




Hahaha, dat is het ook! Maar juist daarom kijk ik ook denk ik. Dat gescheld en getier in de keuken vind ik wel vermakelijk, ook al komt het steeds weer terug.



En blegh… inderdaad Herman met zijn eeuwige cuba-sigaar en met zijn handen eten. Een echte bourgondier. Toch kan hij het maken om zo “ranzig” op tv te komen.

@juulke wrote:





Dat doen alle koks. Ze leren het zelfs om het zo te proefen. Het is niet alleen proeven met je mond, maar ook voelen met je handen. Dus … als je in een (goed) restaurant eet, kun je er van uit gaan dat je er met je handen aan je eten is gezeten :mrgreen:




Hahaha, eet smakelijk :sick: !!

En ik zit weer te kijken…

:mrgreen: