Heb voor het eerst deze maand het idee dat ik serieus wel eens zwanger zou kunnen zijn…
Zondag werd ik beroerd toen Tijn (mijn man) vlees aan het bakken was (had ik ook tijdens de zwangerschap van Mik, zodra ik vlees rook, ging ik over mijn nek) Ben va zondag met vlagen steeds misselijk, heb mega zere (.)(.) en af en toe steken in mijn liezen…
Houd mijzelf niet voor de gek hoor, maar heb deze maand voor het eerst het gevoel dat het wel eens zo zou kunnen zijn, en zo niet dan gaan we vrolijk verder hoor!
Wilde het ff delen :roll: :mrgreen:
ik ga voor je meeduimen :kaars:
THNX ik ook voor jou! :kaars:
dan duimen we voor ekaar… wie weet heeft t effect!
en anders is er vlgende maand weer
komt vast goed! :-*
maar dat van vlees ziek worden heb ik deze maand ook.
al was het bij mij om rauwe kipfilet…
ook word ik van andere dingen nu ook ziek…
ben normaal iemand met ijzeren maag zegt mn wederhelft altyd haha
ik ruim vlotjes iedereen zn overgeef op met ziektes… enz
maar gister rende ik kokhalzend naar de wc nadat mijn partner en ik "intiem ’ waren geweest ( en nee t zo slecht was t niet haha! )
bij mijn zoons zwangerschap had ik dat ook
Ik duim voor jullie allebei.
Ben benieuwd.
THNX,
Ik weet als geen ander hoe mijn lichaam me voor de gek kan houden (mik heeft 2 1/2 jaar geduurd)
Maar deze maand lijkt toch alles nu ff op zijn plaats te vallen (voor het eerst sinds we weer bezig zijn) en zal het niet zo zijn, gaan we met goede moed weer verder!
@ mamatally, we lopen gelijk, ik moet ook nog 5 dagen… :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
en dat na het is wat he… bij elk kriebeltje dnek je : zou t een teken zijn…
ik word er gek van…
heb zoveel wat zou kunnen wijzen op zwangerschap.
k sprak vriendin van me verleden week en zeg tegen haar : heb ineens bultjes op mn tepelhof…
wat zu dat zijn.?
zij roept meteen: bultjes van montgomery! das een teken!
khad er nog nooit van gehoord… :oops: tewijl ik al ene kind heb rondlopen haha
plus dat misselijke gevoel , nergens zin in. geen honger enz
en mn boobies! pff auw! maar ik heb masteopathie dus daar kan die pijn ook van zijn…
t is wat allemaal…
we duimen gewoon heel hard en wie weet word t wat!
masteopathie heb ik ook, kan soms met geen goed fatsoen mijn bed uit komen
Op zich ben ik er niet zo heel vel mee bezig hoor, we hebban na lang wachten 1 kindje mogen krijgen, een tweede is meer dan welkom, maar gezien onze voorgeschiedenis verwacht ik dat ook niet zonder slag of stoot.
We gaan iig door tot Mik 4 is en dan gaat het slotje op dit hoofdstuk.
ik wil mei proberen zonder hulp…
en indien het dan niet lukt gaan we het proberen via de medische weg , maar wel met mijzelf en mijn partner.
indien er donrs etc nodig zijn gaan w eniet verder…ik heb ene zoontje… en daar moet ik dan tevreden mee blijven…sommige mensen hebben dat grote geluk niet eens.
Precies, gelijk heb je.
Wij zijn bewust niet de MMM in gegaan destijds, voor ons gevoel was of zo of niet.
Net wat jij zegt, wij hebben een prachtige zoon en als het daar bij blijft is het goed.
Hey meiden,
Ik duim alvast heel erg mee met jullie allebei !!!
Dubbele portie dus !
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
liefs
Gerda
Hey gerda, wat lief dat je me hier op komt zoeken :-*
@Joy wrote:
Precies, gelijk heb je.
Wij zijn bewust niet de MMM in gegaan destijds, voor ons gevoel was of zo of niet.
Net wat jij zegt, wij hebben een prachtige zoon en als het daar bij blijft is het goed.
Hmm… dacht ik er maar zo gemakkelijk over.
Ik voor jullie.
En ook op dit gedeelte van het forum duim ik met je mee
Gr. Claudia
@Minke01 wrote:
En ook op dit gedeelte van het forum duim ik met je mee
Gr. Claudia
Je bent een lieffie! :-*
Joy schreef:
Hey gerda, wat lief dat je me hier op komt zoeken
Ja, meisje, we (Claudia en ik en wie weet wie nog allemaal ) volgen jou momenteel zowat overal hé. We willen HET nieuws niet missen hé. :lol:
We duimen !!!
liefs
Gerda
@gerda wrote:
Joy schreef:Hey gerda, wat lief dat je me hier op komt zoeken
Ja, meisje, we (Claudia en ik en wie weet wie nog allemaal ) volgen jou momenteel zowat overal hé. We willen HET nieuws niet missen hé. :lol:
We duimen !!!
liefs
Gerda
:mrgreen: :-* :-* :-*
ik duim ook voor jullie!!!
suc6 met wachten deze dagen.
liefs nathalie
en ook mijn duimen worden ingezet!!!
een beteje duimen voor mezelf vandaag… en natuurlijk ook voor jou :-*
spannend joh!
ik word zelf gek van de boobies pijn hier…
tydens het aankleden van mijn zoontje ging hij er tegen aan tydens het broek ophijsen en dat deed zooooooooo pijn pfff
het kan mn cycles mijn zijn… maar ik hoop natuurlijk wat anders…