Deryan reisbedjes

Ik heb deze vraag ook bij de dreumesvragen gezet maar misschien zijn er hier meer mensen met ervaring:

Deryan travelcot peuter de luxe reisbedjes

Wie heeft ervaring met deze reisbedjes?

Ik wil heel graag er een aanschaffen voor de vakantie omdat deze makkelijk te vervoeren zijn. Maar ben naar de ervaringen?

Groetjes

Ellen

Hoi Ellen,

Wij hebben er een paar jaar geleden eentje gekocht, Nica was ruim een jaar toen ze er voor het eerst in lag. Super ding! Makkelijk mee te nemen, héél makkelijk op te zetten, het opvouwen moet je thuis even een paar keer oefenen want dat is nog best een truucje :wink:

Wij kamperen graag en dan is hij zoooo ideaal, overdag was het vaak te warm in de tent en sliep ze buiten in de schaduw, doordat aan beiden zijden een hor zit waait het lekker door en komen er geen beestjes binnen.

Ik zou wel voor die met het Self invlateble matje gaan en officieel hoor je die in een ruimte onder het tentje in te schuiven maar dan kun je er geen hoeslaken omheen doen dus wij legden hem in het tentje met molton en hoeslakentje erin. Ook als ze nog baby’s zijn kunnen ze er heerlijk in spelen, persoonlijk zou ik dat niet zo snel doen omdat een bed is om in te slapen en niet spelen maar het zou prima kunnen.

Als je meer vragen hebt dan hoor ik het wel. Ik zal nog even wat foto’s zoeken!

Ze is nu 2 jaar en 10 maanden en ze zou er nog steeds prima in kunnen slapen!

Wij hebben de baby variant (gekocht voor 15 euro op de negenmaanden beurs 2 jaar geleden was oud model)

En ik ben er helemaal blij mee we gebruiken hem als we naar vrienden gaan.

En hebben hem ook afgelopen vakantie gebruikt.

Ik heb het altijd over ons tentje :mrgreen: kai kan er nu nog net in dus we willen nu die peuter de luxe kopen zodat we er 2 hebben.

had zelfs aan lydia gevraagd of er op de fagelopen beurs niet een aanbieding was maar helaas heb toen gewoon mazzel gehad

nog even fot van toen hij 3 maanden was in zijn tentje

Geweldig…nou ik ben verkocht …nu nog even kijken voor een leuke aanbieding en dan aanschaffen dat bed :lol:

Bedankt voor alle reacties!

Die foto’s helemaal leuk!

Groetjes

Ellen

Ellen, je krijgt er vast geen spijt van!

Je moet eigenlijk samen met je man de eerste keer even dat ding weer proberen op te vouwen en dat opnemen op camera :lol: :lol: :lol: Je lacht je slapt, denk je dat je hem hebt en knalt ie weer open :roll:

Ik stuur je ff een link waar ik hem heb besteld, die zijn niet duur en een super klantvriendelijkheid! :thumbup:

Inderdaad een geweldig ding… Mijn dochter is nu ruim 2,5 en heeft nog meer dag genoeg ruimte over…

Nou we hebben hem…en al een keer geprobeerd…maar Jaydin is volledig in paniek… :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

We kregen hem er met geen mogelijkheid in en toen die er eenmaal in lag was het complete paniek…

Ik ben bang dat ik toch spijt krijg? Ik weet niet of we hem nog terug kunnen sturen…we kunnen het natuurlijk ook blijven proberen maar ik wil niet dat hij er bang van wordt… :? :?

groetjes

Ellen

Hee… Troost je… Het was hier de eerste keer ook paniek… Ben er gewoon naast gaan zitten, liedje zingen over bolletje strijken ga maar door… Heeft een twintig minuten geduurd… Toen sliep ze… De volgende dag al geen problemen hoor… Succes

:frowning:

En heb je het bedje dan gewoon dicht gedaan?

Gisteren hebben we hem gewoon even in de woonkamer gezet en toen durfde hij er dus ook niet in te spelen.

:frowning:

Wij hebben hem ook, en Anouk was de eerste keren ook volledig in paniek. Geloof het of niet, ik ben er toen ingekropen, samen met haar :lol: Eerst gingen we erin spelen overdag, met blokken. Toen dat niet eng meer was, ging ik na het spelen eventjes samen liggen, en ondertussen kletsen tegen haar. Ook bij die stap kreeg ze in eerste instantie een angstige blik, maar een paar keertjes later was dat ook oke. Daarna liggen, maar ik steeds een stukje verder eruit. Toen eens een middagslaapje met het tentje open (kan niet bij alle kids, Anouk ligt heel stil en we hebben uiteraard gezorgd dat ze niks gevaarlijks kon doen als ze er wel uitrolde/kroop) Uiteindelijk hebben we haar eraan kunnen laten wennen, t was een 100jaren-plan, maar het is gelukt :mrgreen: Zonder al teveel weerstand (die we dus wel kregen als we haar er zomaar inlegden)

We zijn erg blij dat we het wennen hebben doorgezet, want het is zoooo handig!! Makkelijk om mee te nemen in het vliegtuig, en ook bij autovakanties scheelt het heel wat ruimte. Ze heeft nu overal (logeren/hotel/vakantie) haar eigen vertrouwde tentbed (zo heet hij hier :wink: ) En doordat het tentje rondom gaas heeft, kun je het meer open zetten of dicht laten, en toch is je kind altijd beschermd tegen beestjes.

Ik hoop dat het lukt en hij eraan wil wennen. Succes!

Wij zijn vandaag begonnen met wennen… eerst maar spelen en spelen en spelen… En Rene is er ingegaan samen met Jaydin en dat lukte ook nog…

Je verhaal stelt me gerust :lol:

We moeten doorzetten dat is in ieder geval duidelijk :smiley:

groetjes

Ellen

Heeft iemand van jullie nog 1 liggen die niet wordt gebruikt???

Je zou mij er errug blij mee maken!! :-*

Ik wil de baby variant kopen. Op mp zijn ze net zo duur als op de site in de aktie, maar bij die aktie zit geen opblaasbaar matrasje.

Heb je die nodig of niet echt?

Rosa komt in het tentje te liggen, op een bed (in de camper). We willen een deryan zodat ze geen last heeft van muggen en wij niet in onze camper hoeven te knutselen zodat ze er niet uitvalt.

@minni wrote:

Ik wil de baby variant kopen. Op mp zijn ze net zo duur als op de site in de aktie, maar bij die aktie zit geen opblaasbaar matrasje.

Heb je die nodig of niet echt?

Rosa komt in het tentje te liggen, op een bed (in de camper). We willen een deryan zodat ze geen last heeft van muggen en wij niet in onze camper hoeven te knutselen zodat ze er niet uitvalt.

ik zou niet de babyvariant kopen eigenlijk. een baby kan ook gewoon in de grotere variant, dus waarom eerst de kleinere om vervolgens alsnog over te moeten naar de grotere? (ik heb ze hier wel alletwee gehad, omdat ik dat dus te laat bedacht… :wall: ).

En pas een beetje op met het tentje óp een bed zetten: het zijn geen stevige dingen. Als je kind erg beweeglijk gaat zijn, heb je kans dat ze met deryan en al van het bed af kukelt.

Dankjewel voor je snelle antwoord.

Het bedje staat vast tegen 3 wanden (eigenlijk 2 wanden en 1 gaaswand) en het dak. Het staat op een 2 persoonsbed, dus plenty ruimte aan de andere kant van t bedje, waardoor het niet van het 2 persoonsbed kan vallen.

Ik denk idd dat een peutervariant wel t handigst is.

Heb je een opblaasbaar matras nodig? Waarvan is de bodem van t bedje gemaakt, als je kindje niet op een opblaarbaar matras ligt (bij de peuter variant)?