ik heb kaarten voor zijn theater show in Enschede
wie is er ook weleens geweest.
en haalt hij tijdens zijn theatershow ook mensen uith et publiek
Ik ben dit jaar geweest. Weet eigenlijk niet of het de theather show was.
Ik vond het wel een leuke ervaring maar ik zou niet snel weer gaan.
Iedereen die daar zit hoopt naturlijk op een reading maar als er bijna 1000 man in de zaal zit en er maar een paar readings worden gedaan is de kans natuurlijk erg klein dat je er 1 krijgt.
Ik en mijn vriendin en haar zwager waren alle 3 wel wat teleurgesteld nad afloop. Maar het was wel een mooie ervaring.
Ik ben 3 keer geweest en vond het alle 3 keer even indrukwekkend :thumbup:
Er worden inderdaad mensen uit het publiek gekozen maar als je écht niet wil/durft kan je dat gewoon aangeven.
Ik ben alleen een keer geweest bij zo’n mini show, kon je je via RTL voor aanmelden. Was toen voor 50 personen. Helaas geen reading gehad, vond het wel heel interessant om mee te maken.
Wil graag weer eens naar een show van hem.
Nou we zijn geweest
ik vond het heel bijzonder om mee te maken.
heb geen reading gehad.
Maar vond het al indrukwekkend en emotioneel genoeg om dit van anderen mee te mogen maken.
Als ik de kans krijg zou ik weer gaan.
liefst zou ik aan zoiets als de babyfluisteraar ofzo meedoen, maar ja daar kom je natuurlijk nooit tussen
wat ontzettend gaaf! Ik zou ook best willen…
@knollie1 wrote:
Nou we zijn geweest
ik vond het heel bijzonder om mee te maken.
heb geen reading gehad.
Maar vond het al indrukwekkend en emotioneel genoeg om dit van anderen mee te mogen maken.
Als ik de kans krijg zou ik weer gaan.
liefst zou ik aan zoiets als de babyfluisteraar ofzo meedoen, maar ja daar kom je natuurlijk nooit tussen
Wij zijn ook pas geweest. Vonden het ook indrukwekkend om mee te maken.
Je hoopt natuurlijk ook op een reading, maar vond het al emotioneel genoeg voor de andere mensen die wel een reading kregen. Heb vaak met tranen in mijn ogen gezeten.
Op die dag dat wij er waren, waren veel :vlinder: kinderen aanwezig.
Voor de babyfluisteraar of iets anders kun je proberen een brief te schrijven en naar Rtl4 sturen. Denk dat je daar wel iets van zult vinden op zijn site of bij rtl4.
Denk ook wel dat ze echt alleen de brieven eruit halen die er echt uit springen met hun verhaal.
Maar altijd het proberen waard, vind ik.