Derek Ogilvie

Ik geloof in het hiernamaals.

Programma’s als Char, daar geloof ik niet in. Beetje gissen naar letters en namen.

Maar Derek Ogilvie, die man komt zo betrouwbaar over! Ik kijk ook uit naar de donderdagavond half 10, dan komt zijn programma weer.

2 weken geleden hoorde ik over een tour van hem, in Amsterdam.

Ik wilde dolgraag kaarten, maar ik wist dat als de kaarten in de verkoop zouden komen, het heeeeeel snel zou gaan…

Ik heb gemaild met zijn manager in New York die me vertelde dat de kaarten dinsdag na de uitzending in de verkoop zouden komen.

Op de rtl site hadden ze het over de ochtend, maar tegen mij was in de middag gezegd.

Toch die dinsdagochtend alles in de gaten gehouden. Om 11.40 konden de kaarten online gekocht worden, maar rij 8/9 vind ik te ver weg.

Dus om 11.55 gebeld. Nog geen kaartjes te kopen via de ticketline. Ikke volhouden en om 12.05 weer gebeld. JA!! Ze waren nét in de verkoop.

Ik heb nu kaarten kunnen regelen op rij 1! Ik ben echt helemaal blij.

Ik heb 2 gehandicapte broers en mijn oudste broer is vorig jaar vrij plotseling overleden. Dus hoop echt dat we worden uitgekozen, heb ook vragen over onze kinderwens.

Geloven jullie erin? Wat denken jullie wat echt is en wat niet?

Ben wel erg benieuwd hoe andere mensen daarover denken.

Is al een topic over, kijk hier maar eens :wink:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=55677&postdays=0&postorder=asc&start=0

o sorry, ga ff kijken.