Derde zwangerschap , zwaarder dan de eerste twee?

Sinds een week weet ik dat ik zwanger ben van de derde. Nu ben ik een beetje angstig voor de zwangerschapskwalen , die bij de tweede zwangerschap al niet meevielen. Last van mijn benen, (ischias) , enorm benauwt m.a.g. nachtmerries en slecht slapen , rond acht maanden niet meer kunnen eten omdat de baby op mijn maag zat en daardoor misselijk . Hoe was het bij jullie, viel het mee of tegen…

de eerste 2 zwangerschappen waren niet echt relaxed, veel kwaaltjes enzo! deze derde nu juist wel! ja nu ik hoogzwanger ben, wordt het zwaar, maar verder ben ik er fluitend door heen gegaan (niet misselijk, niet overgegeven bijna geen bekkenpijn enz enz)! dus het kan best meevallen

Ik denk dat dat zoo per persoon zal wisselen…

Ik kreeg binnen drie jr drie kinderen, de eerste twee keer nergens last van gehad, de derde was vreselijk heftig, t/m bedrust aan toe.

Toch willen we graag nog een kindje, maar na een paar jaar rust voor mijn lijf heb ik er toch wel vertrouwen in dat het beter zal gaan als toen.

bij mij was nummer 3 idd. heftiger…

en nu nummer 4 vind ik echt ZWAAR!

Het kan dus alle kanten op , maar dat is met alles geloof ik wat betreft zwangerschappen. Ik denk dat ik liever beval dan zwanger ben , daar ben je in ieder geval in een dag mee klaar meestal…

Tot nu toe (week 6 begint net) nog geen problemen. Alleen hongerrrrrrrr…