denken jullie morgen aan ons

morgen om 8:50 is daphne aan de beurt bij de KNO arts, ze is heel zenuwachtig en vind het heel eng en pappa en mamma vinden het ook best eng hahaha



duimen of denken jullie even aan ons rond die tijd :-* :-* :-*

Ik zal aan jullie denken. Beterschap :-*

ik duim meis !!!



ga jij mee de ok in of je man?

ik denk ik, maar karel mag ook als ie dat graag wil …

eigenlijk willen we samen hahaha

hahahha

succes, wie ook gaat.

advies; laat degene die het rustigste kan blijven mee gaan.

als ze dat kapje krijgt, kan ze onrustig worden/ er tegen gaan vechten zeg maar.

als jij dan rustig tegen haar kan blijven praten, is dat voor daphne het prettigste

nou zeker succes…

Veel succes hoor…voor jullie allemaal! :thumbup:

Succes voor daphne, maar ook voor jullie. :thumbup:

Heel heel veel succes nu en straks en de komende dagen , dat Daphne goed opknapt.



Dat de operatie goed zal gaan en daphne niet al te veel pijntjes heeft na die tijd,



dikke knuffel en succes bianca.



:-* :-*

daphne; lekker veel ijsjes eten en drinken meis



jan droink de eerste dag weinig, heb hem maar wat met rust gelaten

de dag erna haalde hij dat wel in

wanneer kunnen we beetje horen hoe het is met daphne papa en mama en zus ? of euh ben ik te aagje en te snel?



Iig dikke knuf en beterschap

Hoe is het gegaan?

heleeeeeeeeeen



hoe is het met jou en daphne?

Wat lief van jullie :-* :-*



het ging allemaal goed…



na de tijd natuurlijk wel huilen, na zo’n 10 min mocht karel naar binnen op die uitlsaap kamer, daar moesten we nog een uur wachten, en toen mochten we naar huis…

ze heeft direct goed gedronken, 2 glazen ranja achter elkaar en ze hoort supergoed nu…

karel zei al ze zat de hel tijd in dat bedje met de handen voor de oren, want de andere huilden zo hard, wat een lawaai zei ze…



thuis ging ze meteen op bank slapen, 2 uurtjes ofzo en toen was ze weer helemaal opgeknapt en weer vrolijk en lekke spelen…

daarna wilde ze wel een dvdtje kijken, maar daar had ze ook al guw genoeg van, doe nu maar alles uit mama, ik heb nu wel genoeg gehoord :smiley:



Het viel me reuze mee gelukkig, en fijn dat daffie zo snel weer opgeknapt is :smiley:



karel is wel de hele tijd bij haar geweest, de verpleegkundige vroeg haar, wie moet er mee, mama of papa , papa moest mee :smiley: en karel is na de ingreep ook naar de uitslaapkamer gegaan…

hij bleef ook heel rustig en dat had ik niet gekund denk ik



bij het inslaap maken bleef ze heel rustig en ze sliep binnen een paar tellen, karel zei dat het helemaal niet eng was om te zien…



later thuis heb ik even een huilbui gehad, ik had een tante aan de telefoon die ook ineens begion te huilen, maar dat had met haar verjaardag te maken en oma die vorig jaar overleden is :cry:

en toen ging ik ook huilen



wel een hele belevenis is het…



de arts zei later nog tegen Karel, het was een goede beslissing geweest om ook de buisje direct te doen, want het was heel erg nodig, zag er niet goed uit en de amandelen waren heel erg groot, dus goed dat die eruit zijn.

He daar ben je dan met een bericht, wat fijn dat het zo goed is gegaan met je meiske, de tranen zijn ookvan spanning hoor. Je leeft hier toch al weken naar uit…en vraagt je toch dingen af…maar Daphne is towijffie joh,wens der maar beterschap en veel ijsjes…



liefs bianca.

fijn meis dat het zo goed gegaan is

hoe is de nacht die al zo warm was gegaan met daphne , kon ze wat slapen of had zetoch wel veel last.



Succes voor de komende dagen

Wat fijn dat het zo goed gegaan is. En idd lekker verwennen met veeeeellllll ijsjes!

Fijn dat het goed is gegaan.



Lucas was vandaag aan de beurt voor buisjes en neusamandelen. Ik ben nu net 2 uurtjes thuis. Hij heeft erg gebloed en erg gegild. Hij ligt nu nog te kreunen in z’n bedje. Hij heeft wel gedronken en ook een beetje gespeeld en gelopen. Ik ben benieuwd heo het verder gaat vandaag.

ook voor lucas dan maar beterschap en dat ie snel opknapt en baat heeft bij de behandeling :-*