Denk je even relaxed te winkelen...

… staat er op 2 meter afstand van mij en mijn kleine meid een medelander agressief met een schroevedraaier in het wilde weg te steken omdat hij betrapt is op winkeldiefstal.



Wij stonden net bij de kassa om af te rekenen. Stom toevallig kwam er net een medewerker van Securitas binnen voor zijn ronde. Die heeft hem gemaand om te kalmeren en zijn gestolen spullen in te leveren omdat hij hem anders zou aanhouden. De man begon op te beveiligingsbeamte in te steken, die snel de aanval ontdook, waarop de dader het op een rennen zette. De securitas man er achter aan gespurt. Toen ze uit beeld waren hebben wij al bibberend afgerekend.



Toen we bij de uitgang van het winkelcentrum kwamen, zagen we de dader op de grond liggen met de securitas man er boven op, vergezeld door twee stevige bouwvakkers, een op zijn armen en de ander op zijn benen. De politie werd gebeld en die kwam met loeiende sirenes aanzetten om vervolgens de man in hechtenis te nemen.



Wij liepen nog te bibberen en de kids liepen alleen maar te juichen.

Amy: tatoetatoetatoe (politie-auto)

Tim: die door had dat de man had gestolen: Swieber niet stelen!! :mrgreen:

heftig hoor

moeder had meer schrik dan de kindjes zo te lezen…

goed dat ie gepakt is :thumbup:

Zo dan! Maak je dat effe mee op je donderdagmiddag! :shock:



Commentaar van je zoon kan niet overtroffen worden! :thumbup: :mrgreen:

whaha die reacties van de kindjes hé , :inlove:



tja nu laten ze maar opsluiten die boeven dan, swieber mag nie stelen ook



maar joh kan me indenken dat je wel schrikt hé



:hug:

Jeetje Judith :shock: Das heftig zo vlak bij je!



Dikke knuffel voor de schrik! :hug:

Dat is schrikken :hug:

En die reactie van je zoontje, geweldig!

Zo da’s ook iets zeg. :shock:



Maar wel een geweldige reactie van je zoontje. :inlove:

Ja, kinderen kunnen zo nuchter reageren hè.



Ik hoor die dief al helemaal zeggen:



Te laat, te laat, die zie je nooit meer teruggggg :mrgreen:

Gelukkig kun je nog lachen met zulke leuke uitspraken, maar bij mij zou de schrik er ook aardig in zitten. :hug:

Heftig hoor!! Maar het erge is dat hij nu waarschijnlijk alweer buiten loopt…

@Danielle_M wrote:

Heftig hoor!! Maar het erge is dat hij nu waarschijnlijk alweer buiten loopt…




Nou, dat weet ik niet hoor. Als het alleen winkeldiefstal was wel, maar tel daar eens verzet bij arrest op en bedreigen van de beveiliging met een schroevedraaier. Dat wordt toch voorkomen denk ik.

zow :shock:



wij hebben ook meegemaakt dat een dief ervandoor ging hier in Rotterdam bij de mediamarkt :wall:

wij stonden op de roltrap om de winkel te verlaten (ik was toen geloof ik zo’n 20 weken zwanger van Odin) toen 2 beveiligers en een dief met elkaar op de vuist gingen boven aan bij de roltrappen :shock:

en toen gingen ze naar beneden gelukkig nam die **** de roltrap die omhoog ging had er niet aan moeten denken dat hij onze roltrap nam :shifty:

en halverwege kukelde ze met z’n 3-en naar beneden :shock:

Misschien een beetje off-topic maar waarom gebruik je het woord “medelander”… Waarom niet gewoon “persoon”…

Krijg hiermee het idee dat je de huidskleur probeert te benadrukken zonder het echt te benoemen…

Maar misschien heb ik het mis daarom mijn vraag.

Tja, je kunt ook op alle slakken zout leggen. :roll:



Ik heb het verhaal in het vuur van het moment opgeschreven en bedoel daar verder niks mee.

heftig zeg gelukkig is die persoon gepakt

@Judith75 wrote:

Tja, je kunt ook op alle slakken zout leggen. :roll:



Ik heb het verhaal in het vuur van het moment opgeschreven en bedoel daar verder niks mee.




Het was maar gewoon een vraag hoor, hoef je niet meteen met je ogen te rollen… Maar het sprong er voor mij gewoon uit



Ik bedoelde er verder ook niks mee :roll: :wink:

@Frank@ wrote:

@Judith75 wrote:
Tja, je kunt ook op alle slakken zout leggen. :roll:



Ik heb het verhaal in het vuur van het moment opgeschreven en bedoel daar verder niks mee.




Het was maar gewoon een vraag hoor, hoef je niet meteen met je ogen te rollen… Maar het sprong er voor mij gewoon uit



Ik bedoelde er verder ook niks mee :roll: :wink:




Laten we het daar dan maar op houden :-*

@Frank@ wrote:

@Judith75 wrote:
Tja, je kunt ook op alle slakken zout leggen. :roll:



Ik heb het verhaal in het vuur van het moment opgeschreven en bedoel daar verder niks mee.




Het was maar gewoon een vraag hoor, hoef je niet meteen met je ogen te rollen… Maar het sprong er voor mij gewoon uit



Ik bedoelde er verder ook niks mee :roll: :wink:




Sprong er bij mij ook meteen uit hoor.

Wat is een medelander dacht ik . :think:

@stillewater wrote:

@Frank@ wrote:
@Judith75 wrote:
Tja, je kunt ook op alle slakken zout leggen. :roll:



Ik heb het verhaal in het vuur van het moment opgeschreven en bedoel daar verder niks mee.




Het was maar gewoon een vraag hoor, hoef je niet meteen met je ogen te rollen… Maar het sprong er voor mij gewoon uit



Ik bedoelde er verder ook niks mee :roll: :wink:




Sprong er bij mij ook meteen uit hoor.

Wat is een medelander dacht ik . :think:




had er ook nog nooit van gehoord, moet zeggen dat ik het ondanks dat je het in frustratie hebt opgeschreven wel netjes hebt verwoord dan :slight_smile: Vind het namelijk niet verkeerd in de oren klinken.



Zijn je kindjes niet achteraf nog heel erg geschrokken?

tjeee wat een verhaal… en die opmerking van je zoon :inlove: wat een lekker ding zeg… om op te vreten… :inlove: