Ik heb nog geen badstof hoeslakens, vind een hoeslaken van Katoen zo koud voor mijn meisje aangezien ze alleen in een slaapzak slaapt. Nu had ik een dekentje 100% katoen, maar tis wel heel zacht dik spul, naja jullie weten vast gewoon zo’n standaard dekentje.
Gaat dat niet broeien als een gek, of kan het wel gewoon ?
Jee, je doet alsof het -10 is :shifty:
Ik heb niet eens een badstof hoeslaken voor C. En ze leeft nog
Maar om antwoord te geven op je vraag. Ik zou het niet doen, lijkt me niet lekker liggen.
wij hebben ook gewoon katoen, ik zou geen deken als matrashoes doen
Ohh ik ben ook echt een miep he :oops: :lol:
Vind het zelf ook altijd koud een hoeslaken van Katoen. Maar Jenna rolt heel der bed door en is vaak wakker 's nachts dus dacht misschien helpt dat :shifty: Maar heb het uit bed gehaald, ga morgen wel ff badstof hoeslakens kopen
Daarom trek ik mijn dochter gewoon een pyjama met lange mouwen en lange broek aan, en een zomerslaapzak. Ze wordt elke ochtend met zweetvoetjes wakker, aan welke kant van het bed ze ook ligt
Maar badstof hoeslakens gebruik ik sowieso nooit, vind dat zelf voor geen meter liggen, katoen ademt in mijn idee veel meer.
hier bij julia een dekentje onder het hoeslaken. Ze slaapt in een groot bed, maaruh… ik kan niet zeggen dat het bepaalt warm is hoor boven, tis snachts gewoon al echt fris!!
Ja tis ook echt koud al hoor, vorig jaar had ik de verwarming bij Talysha aan zodat het niet kouder zou worden dan 18 graden. Wil nu eigenlijk geen verwarming gaan aan doen vanwege het eczeem van Jenna. Maar tis gewoon al 17 graden boven, vanmorgen zelfs al iets onder de 17 graden.
Bedoel je nu dat je haar op een dekentje wil laten liggen?
Dat zou ik niet doen! Katoen is toch prima? By the way… ligt zij niet in een combi-sleeper? Dat is warm zat…