nee ze kan idd niet meer omdraaien. ze ligt dan op de rug.
Beetje late reactie maar wat hierboven staat is niet helemaal waar, ik gebruik de snoozzz vanaf de 5e week (onze dochter heeft de eerste 4 weken in het ziekenhuis gelegen) en dit bevalt echt heel goed.
Je kindje kan wel van haar/zijn rug op de zij rollen maar ze kunnen niet op hun buik terecht komen. Ook kunnen ze niet naar beneden zakken.
Mij geeft het een heel veilig gevoel, het vermindert ook nog eens de kans op wiegendood. Kost 40,- meende ik.
Denk idd ook net wat je zegt nu haar even te laten rollen. Denk dat ze er gewoon aan moet wennen zonder strak dekentje. Veron slaapt nooit met een dekentje en als ik die een deken er nu over doe raakt hij ook helemaal van slag dus net andersom haha
Denk idd ook net wat je zegt nu haar even te laten rollen. Denk dat ze er gewoon aan moet wennen zonder strak dekentje. Veron slaapt nooit met een dekentje en als ik die een deken er nu over doe raakt hij ook helemaal van slag dus net andersom haha
Hoop dat ze er snel aan gewent is.
Groetjes
Ow maar ik gebruik wel gewoon een dekentje.
Want leg haar daar wel onder voordat ik ga slapen want ze heeft alleen een truitje met een zomerslaapzakje aan.
Mijn zoontje ligt ingebakerd en trapt dan nog zijn dekentje af hij draait zich zelfs dwars in zijn bedje en vind hem soms met zijn voetjes door de spijltjes.