degelijke sokken?

Welke sokken zijn er degelijk?

Ik loop hier al jaren te tobben. Mijn grote teen is de grootste van allemaal en steekt binnen no-time door de sokken heen. Gat erin en kan ze weer weggooien. Nu had ik bij de hema van die links-rechts sokken gevonden, dacht das een uitkomst want die zijn voorgevormd, maar helaas, ook deze na 3 keer dragen kapot. Ik wordt er een beetje moe van en vraag me af welke sokken degelijk zijn, zodat ik eens wat langer met sokken kan doen. (ik hou overigens mijn teennagels netjes kort hoor, dus dat is het probleem niet)

Sokken van Falke. Duur maar bijna niet kapot te krijgen :thumbup:

Ik heb maat 43, maar koop gewoon de grootste damesmaat bij de Hema,

39-42 dus. Ik doe er jaaaaren mee.

Oh dat herken ik! Maar dan van mijn man…die houdt sokken ook niet lang heel. Ik ben ondertussen zover dat ik het omgekeerde doe; geen dure sokken maar juist heel goedkoop en veel van dezelfden. Als er 1 kapot gaat de ander bewaren zodat ik nog steeds een paar heb wanneer er weer 1 stuk gaat. En ze mogen niet teveel kosten.

Voor vrouwen wel iets lastiger al moet ik eerlijk zeggen dat ik voor mezelf redelijk voordelig kan slagen bij de Action en wanneer er dan 1 van mezelf sneuvelt het niet zo’n pijn aan de portemonnee doet.

Ik heb ook alle sokken van action, gaan ze dan stuk jammer dan, zo weer nieuwe bijgehaald.

Ik zou een maat groter proberen zodat de sokken niet strak om de tenen de schoen ingaan.

Mijn man heeft van die outdoor sokken, meestal niomas maar ook wel eens human nature. Duur idd, maar ze lopen geweldig ( heb zelf 3 paar ervan )

Gr… Niomas is nomad. Lastig tikken op foon!

Als niets helpt zou je trouwens ook nog kunnen overwegen om schoenen te proberen die op een iets bredere leest gemaakt zijn. En ja ook dat kost weer een rib uit je lijf maar in principe kunnen sokken niet echt te strak zitten, wel kunnen ze klem komen te zitten bij de neus van je schoen. Door het schuren gaan ze dan stuk. Zolang smalle neuzen in de mode zijn blijf je ws dit probleem houden.

@cees77 wrote:

Sokken van Falke. Duur maar bijna niet kapot te krijgen :thumbup:

jaaaaaaaahhh idd, deze sokken zijn geweldig. Ze hebben een perfecte pasvorm en gaan jaren mee. Zelfs met wiebeltenen

Of je sokken een maat groter kopen. Zelf heb ik ze van C&A.