declaratie zorgverzekeraar

Altijd als ik moet declareren bij de zorgverzekeraar, erger ik mij enorm dat ik een postzegel moet plakken.

Toen kwam ik erachter dat er een website bestaat waarop de antwoordnummers staan van verschillende verzekeraars. Vanaf nu dus gratis je declaratie inzenden! Het werkt echt, ik heb het al geprobeerd :wink:



Zie:



http://www.antwoordnummer.nl/zoeken.php?zoeken=antwoordnummer&zoek=verzekeraar

Niet alleen voor zorgverzekeraars handig :mrgreen:

ik ga nooit verzenden naar de menzis, ik fiets altijd even naar het kantoor of de huis aan huis bus,



ook al weet ik niet of de laatste er nog is,

dat was een speciaal ingerichte bus die in de wijk stond op een punt, kon je terecht voor declaraties en vragen enzo, de menzis kantoor is er nog wel , en dichtbij ook :thumbup:



wle een handige link, want idd postzegels vliegen er doorheen soms met instanties

Op den duur betaal je het toch weer zelf want als iedereen dit doet gaan de premies weer omhoog. :lol: :lol: :lol:

Ik stuur al jaren alles via het antwoordnummer naar de verzekering. Ook eens opgezocht en het werkt prima!

:cry: Die van mij staat er niet tussen ( zilveren kruis)

Als je klikt op “opzoeken”, dan kun je een naam invoeren.

Als je Zilveren Kruis intoetst, komt er het e.e.a. tevoorschijn.



Lbc: Is het dan zo dat de verzekering betaald per ontvangen briefstuk naar het antwoordnummer? Ik dacht dat zij voor het hebben van een antwoordnummer een vast bedrag moesten betalen…

nope bij een antw. nr. krijg je gewoon de rekening van het aantal brieven wat je hebt ontvangen op dat nr…



Dus zij krijgen wel degelijk de rekening ervan, maar ach of je nou een postzegel betaald of niet, die verzekeringen mikken ze toch wel omhoog elk jaar.



Of was dit nou bij een postbusnr… nou weet ik het niet meer haha

Die van mij staat er niet bij. :frowning: