decemberzegels...

Ik heb er nog een hoop van vorig jaar kan ik die dit jaar weer plakken? Zo onhandig da er geen tarieven meer op staan!

Ja hoor dat kan, heb al aantal kerstkaarten binnen gekregen met kerstzegels van vorig jaar.

Ik heb er zelfs nog van 2008… :eh:

Koop elk jaar 3 vellen voor die leuke agenda en ik krijg die zegels niet op :shifty: !

Die van vorig jaar kun je gewoon plakken.

Bij die van het jaar ervoor (2009) moet je 2 cent bij plakken.

Bij 2008 weet ik het niet.

Hmm, er staat toch altijd een ‘houdbaarheidsdatum’ op de achterkant van het velletje ? :think: Dat je het kan gebruiken van 22 nov. 2010 bijv. t/m 6 januari 2011…

Thanx meiden!

De houdbaarheidsdatum is omdat ze alleen gebruikt mogen worden in de kerstperiode i.v.m. Het lagere tarief.

Had ook nog 2 velletjes 2009 maar heb geen zin om bij te plakken dus heb er daarvan maar meteen 2 geplakt ze komen anders toch niet op door het jaar heen liggen ze in de kast gebruik ik ze ook niet…

Vanaf vorig jaar staat er geen waarde meer op, en dus kunnen ze gewoon elk jaar weer gebruikt worden. Die van de jaren daarvoor moet idd bijgeplakt worden.

Ik heb van 2002 laatst besteld met een zegeltje van 10 eurocent erbij.

En juist omdat er nu geen waarde meer op staat, kun je ze langer gebruiken!

@Tante Soesa wrote:

Had ook nog 2 velletjes 2009 maar heb geen zin om bij te plakken dus heb er daarvan maar meteen 2 geplakt ze komen anders toch niet op door het jaar heen liggen ze in de kast gebruik ik ze ook niet…

Je kan ze in principe het hele jaar gebruiken, alleen inderdaad buiten de kerstperiode wel bijplakken.

Zo maak ik ze vaak op :smiley:

Annek haha. Ze zijn ook leuk he :wink: ik had toevallig meerdere dingen die ik verkocht heb, die opgestuurd moesten worden. Kon ik mooi die zegels gebruiken.

Ja hoor dat kan gewoon.

Bedenk me dat ik ze toch maar eens moet kopen.