Hoi Allemaal!
Goh, nog 24 uur en dan weten we de uitslag haha…
Bianca, jij bent wel errrrug nieuwsgierig :mrgreen: Nee wel leuk, aangezien we het voor de rest wel stilhouden
Ik zal als ik thuis ben wel direct een berichtje sturen , of via me mobiel op KOK gaan
Ik ga nu mijn make-up doen, ff nog langs mijn paardje en dan richting vriendlief (Die is nog hard aan het werken) en dan gaat het feest beginnen :lol:
Ik heb er helemaal zin in!
Lieve meiden, allemaal alvast een heel voorspoedig 2010 gewenst, en ik spreek jullie in het nieuwe jaar!
:-* KUS!
Wat een leuk clubje hebben we hier bij de december-stoppers!
Even een voorstelstukje over mijzelf voor de 1e post van het nieuwe topic:
Deeske
Ik ben Desirée, 25 jaar en woon samen met mijn partner Paul (29) en onze vier huisdieren. Ik werk fulltime vanuit huis als zelfstandig ondernemer en Paul werkt fulltime buiten de deur en heeft daarnaast ook een eigen bedrijf. We zijn er helemaal klaar voor om papa en mama te worden! :inlove:
En niet te vergeten:
Voor iedereen een geweldig-super-dromenuitkomend-liefdevol-gezond èn gelukkig 2010 gewenst!
Voor het nieuwe deeltje:
Miro
Mijn naam is Miro, dit is niet mijn echte naam maar een pseudoniem. Ik ben 31 jaar, mijn vriend is 37 jaar. Ik werk fulltime buiten de deur. Mijn vriend is zelfstandig ondernemer en heeft de zaak bij huis. We hebben 4 katten.
aha nog meer katten en paardenliefhebbers. Wij hebben twee katten een poes van 3.5 en een katertje van 15 weken. Ik heb ook een paard maar die staat niet aan huis.
Wens jullie het aller, aller, allerbeste voor 2010 en tot volgend jaar.
Liefs,
Lisa
Ik vind het ook een gezellig clubje zo. Ik ben erg benieuwd naar alle testen!
Ik wens iedereen alvast een gelukkig en voorspoedig 2010! Hopelijk komt voor ons allemaal de kinderwens uit!
en dan ik ook maar voor het nieuwe deeltje:
truusssie
ik ben dus patricia (truusssie voor m’n tante ), 35 jaar en ik woon samen met mijn vriend van 32, m’n dochtertje van 8,5 maand, m’n 2 honden en m’n kat in noord-holland, west-friesland om iets preciezer te zijn.
mijn vriend heeft een eigen zaak waarvoor ik alle administratie doe en zelf zit ik sinds een paar maanden werkeloos (nou ja, zonder baan dan , verder heb ik het druk zat) thuis wegens faillissement van mijn werkgever.
Ik zal me ook even voorstellen
Ik ben Laura (30) en woon samen met mijn man (29) in Zoetermeer. Wij zijn vorig jaar juni getrouwd, vlak voor onze zoon Bas, nu 15 maanden, geboren werd. Wij hebben 1 kat Dazzle en 1 hond Bikkel (franse bulldog). Ik werk parttime als HRM manager bij een personele dienstverlener en mijn man is ondernemer.
Lieve meiden ik wil jullie een super goed, gezond, succesvol en vruchtbaar 2010 wensen! Dat jullie dromen mogen uitkomen
Hi allemaal!
Ten eerste allemaal een heel liefdevol, gezond, gelukkig en voorspoedig 2010 gewenst!
Mijn test vanmorgen was negatief…
Dus dat wordt van de week een bezoekje aan de dokter en dan op naar de volgende ronde!
Ik ga nu langs alle familie en dan zal ik vanaaf/morgen wel weer even een reactie geven + een stukje voor het nieuwe topic!
Iedereen een heel gezond, gelukkig en vruchtbaar 2010 toegewenst!
@ Nietjejelief jee had ik niet gedacht! Wat kan je lichaam je voor de gek houden. :hug:
Hopelijk is het voor jullie de volgende ronde raak.