decapeptyl en buikpijn?

hoi,

Even een vraagje.

Ik spuit nu 15 dagen decapeptyl. Ik heb dag 3 en 4 wel wat buikpijn gehad, maar toen werd ik een paar dagen later ongesteld.

Nu heb ik weer buikpijn sinds vannacht, hebben meer mensen dit???

Het lijkt een beetje op een menstruatiepijn, maar dat kan het volgens mij niet zijn.

alvast bedankt.

groetjes Suzanne

@suzanne26 wrote:

hoi,

Even een vraagje.

Ik spuit nu 15 dagen decapeptyl. Ik heb dag 3 en 4 wel wat buikpijn gehad, maar toen werd ik een paar dagen later ongesteld.

Nu heb ik weer buikpijn sinds vannacht, hebben meer mensen dit???

Het lijkt een beetje op een menstruatiepijn, maar dat kan het volgens mij niet zijn.

alvast bedankt.

groetjes Suzanne
Is het wel van het decaprikje?

Ik herken het niet maar iedereen is anders, op zich doen die spuiten niets meer dan t commandocentrum van de hypofyse uitschakelen…de lichte bijwerkingen staan op de bijsluiter…varieren van misselijkheid en hoofdpijn etc…

bedankt voor het antwoorden.

Ik ben er nu achter wat het was, een doorbraakbloeding, deze staat ook op de bijsluiter, maar dan als niet zo vaak voorkomende bijwerking. (ik had dit ook ooit toen ik nog aan de pil was, het was ook een van de redenen om te stoppen)

Vanmorgen uitgangsecho gehad en zij kon zien dat ik een bloeding had gehad. en… ik mag beginnen met stimuleren :dance: (dan schijnt de hoofdpijn ook minder te worden :pray: )

groetjes Suzanne