Bigsby, Heb nogmaals een pb naar Ruud gestuurt met het verzoek om het oude topic te sluiten
Nou ik heb voor vrijdag a.s. een afspraak bij de ha staan. De assistente wilde natuurlijk wetenw aarom. Dus ik leg dat uit, zegt ze: Ik denk dat je dan beter een verwijzing kan vragen voor de fertiliteitskliniek :think: in plaats van de Gynacoloog…
Niet dat ik er veel verstand van heb, maar meot het niet eerst via een gyn? Ik merk het vrijdag wel…Moet zeggen dat ik er wel zenuwachtig voor ben hoor :shifty: Ik hoop maar dat hij me serieus neemt en me door wilt verwijzen Gelukig i het wel mijn eigen huisarts…deze is tenminste aardig…
Kom vanavond wel weer even gluren, zit nu in de pauze op mijn werk hier…en mijn manager zit achter me…dus gauw scherm afsluiten voor ze komt :mrgreen:
Belly; gelukkig vragen ze bij ons niet waarom,maar ik vind het wel een raar antwoord :think:
Ik ben benieuwd wat de ha zegt vrijdag!
Ja vond het ook een beetje vreemd, helemaal omdat ze niet weet waar het aan ligt…Hello ,dat weet ik zelf niet eens :lol:
Ben ook benieuwd…Ben wel allang blij dat ik mijn eigen huisarts heb…
zojuist mijn oma gebeld om gelukkig nieuwjaar te wensen….Dat was ik helemaal vergeten :oops: zeg ik heel spontaan…Zal ik volgende week vrijdag langs komen…wat ze heel leuk vindt…Zet ik het in mijn agenda, zie ik dat ik de dag daarvoor een bedrijfsfeest heb wat nogal laat gaat worden :wall: Dus dat gaat nog lachen worden :mrgreen: Maar heb het met alle liefde voor haar over… :inlove:
Ik ben chagrijnig! Mijn coordimator ptobeert een wit voetje te halen bij de teammanager en daar mogen wij onder leiden…Het is gewoon een kreng! :silenced: gelukkig ben ik niet de enige die zo denkt :silenced:
Moest ik even kwijt…sorry :mrgreen:
Ik ben er ook nog hoor :oops: . Zijn we in elk geval met z`n 5en of zo nu nog . Maar inderdaad ja, het is erg rustig maar wel gezellig!
Ik ben vanmiddag naar de gyn geweest voor uitslag van alle testen (zaad en bloed) en inwendige echo ivm baarmoeder en eierstokken.
Nou, ik heb dus PCOS. Duidelijk te zien!
Ik moet over een week beginnen met Primolut (of zo) en na die menstruatie aan de Clomid 50mg.
Ik ben blij dat er nu eindelijk eens bekend is wát er voor zorgt dat ik niet/moeilijker zwanger kan raken.
Ik zit alleen een beetje in dubio…Ik moet namelijk beginnen met die Primolut (om menstruatie op te wekken) op dag 35 van mijn cyclus.
Nu is het zo dat ik waarschijnlijk een eisprong gehad heb op oudejaardag.
Ik zit nu op dag 30. Dat zou dus betekenen dat ik niet eens zeker kan weten of ik zwanger ben geworden op oudejaarsdag en dan al aan die hormonen moet beginnen…
Wat zal ik doen??? Het liefst begin ik vandaag al, maar voor hetzelfde geldt ben ik gewoon zwanger…(voel mij een beetje raar namelijk maar dat kan ook vooral erg tussen mijn oren zitten).
De uitslag van het PaP onderzoek was gelukkig ook goed. Pap 1, dus helemaal in orde. Wel weer terug voor vervolgonderzoek in November.
Echt heel vaag om je eierstokken zo uitvergroot te zien by the way…
Oh en mijn baarmoeder ligt gekanteld.
Dit wist ik niet eens tijdens de zwangerschap van Celeste.
Bigsby…? Belly…? :shifty:
Oh Judith, eindelijk weet je waar het aan ligt! Dat moet wel een opluchting geven lijkt me. Maar ik dacht dat je met PCOS geen menstruatie had?
Hier voel ik nog niets, maar wat niet is kan nog komen natuurlijk. Ik ga er in ieder geval niet vanuit dat het raak is. Zou wel erg mooi zijn he…nadat ik opnieuw gestopt met de pil ben meteen raak…
Ik heb voor vrijdag a.s. de afspraak bij de ha en moet zeggen dat k wel een klein beetje zenuwachtig ben hoor :shifty: Moet wel steeds poepjes laten :shifty: :oops: en dat heb ik altijd als ik ongesteld moet worden
ik ga even eten maken…ben net pas thuis…
[edit]
Ik ga ongesteld worden…Verlies al een heel klein beetje bloed :?
Judith: het is natuurlijk balen dat je niet zomaar vanzelf zwanger bent geraakt (zover je weet) maar aan de andere kant toch fijn dat ze iets hebben gevonden waar wat mee gedaan kan worden!
Tja en wat betreft je dilemma :think: heb je dat daar niet ff gevraagd dan?
Ik denk dat je beter wel kan beginnen aangezien de kans klein is dat je wel zwanger bent geraakt :think: maar dat is moeilijk te zeggen zo, Kun je niet ff testen dan?
Belly: wat balen dat je nu toch ongesteld aan het worden bent :hug: :hug:
Bij mij is er nog niks te zien, en hopelijk blijft het de eerst komende jaar ook weg :snooty:
Maar het kan ook morgen of zo komen, ik ging er vanuit dat mijn cyclus 27 dagen was omdat het de afgelopen 2 maanden ook zo was. Wie weet…
Tjah, moet zeggen dat ik het toch wel een beetje verwacht had hoor…Nu ben ik in ieder geval blij dat de afspraak met de dokter al staat…
Tuurlijk baal ik ook wel een beetje en ben ik nu nog meer bang dat er misschien iets niet goed zit, maar dat moeten we maar afwachten.
Ik hoop voor je dat het 9 maanden wegblijft
@Belly wrote:
Oh Judith, eindelijk weet je waar het aan ligt! Dat moet wel een opluchting geven lijkt me. Maar ik dacht dat je met PCOS geen menstruatie had?
Moet wel steeds poepjes laten :shifty: :oops: en dat heb ik altijd als ik ongesteld moet worden
ik ga even eten maken…ben net pas thuis…
[edit]
Ik ga ongesteld worden…Verlies al een heel klein beetje bloed :?
Ja je hebt wel een menstratie maar dat hoeft niet altijd.
Ik toevallig wel dan.
Waarschijnlijk heb ik wel een eisprong maar zijn de eitjes gewoon niet goed genoeg.
En dat van
onder die spoiler
herken ik ook hoor :silenced: .Héél erg zelfs!
De eerste 2 dagen ben ik vaak niet van de wc af te slaan :shifty: .
Bigsby;
Ja ik heb het natuurlijk wel gevraagd maar ook die fertiliteits verpleegkundige liet het een beetje in het midden.
Ze zei letterlijk; Dat weet je dan dus nooit! Een goede zwangerschap zou daar tegen moeten kunnen maar goed is het natuurlijk niet… :eh: .
Ik zit gewoon heel erg met het feit dat je pas vast kan stellen dat je zwanger bent 2 weken na de eisprong.
Ik heb wel eens een eisprong gehad op dag 39. En iets in mij zei ook dat het die keer raak was. Alle symptomen had ik. En die menstruatie was zó ontzettend heftig…
Ik denk dat ik morgen al ga beginnen…zekerheid heb ik gewoon nooit.
En mocht ik toch zwanger zijn op mijn NOD dat ben ik alleen nog maar bezig met die Primolut (die is volgens mij te vergelijken met
de pil
) en moet het volgende week gewoon vast te stellen zijn met een zwangerschapstest.Belly; :hug:
Goedemorgen meiden,
Ik kom jullie ff snel een :-* en een voor wie dat nodig hebben een :hug: geven, want ik heb van Judith op mijn kop gehad dat ik nog zo weinig op KoK ben :lol:
Ik moet nu echt naar mijn werk, maar ik probeer vanavond nog wel even langs te komen (maar ik moet wel eerst naar zumba).
@Elle wrote:
Goedemorgen meiden,
Ik kom jullie ff snel een :-* en een voor wie dat nodig hebben een :hug: geven, want ik heb van Judith op mijn kop gehad dat ik nog zo weinig op KoK ben :lol:
Ik moet nu echt naar mijn werk, maar ik probeer vanavond nog wel even langs te komen (maar ik moet wel eerst naar zumba).
:snooty: …ja ja!
Werk ze meis en tot vanavond dan maar hè
Zo, ff snel voor we gaan eten. Vriend kookt, dat doet hij altijd als ik moet sporten en hij thuis is. Ik kan na de vakantie maar niet weer in het werkritme komen, ik tel echt de dagen tot het weekend. Hopelijk wordt het snel weer leuker.
Verder is alles op een verkoudheid na wel goed hier. Sinds een paar dagen gevoelige borsten, dus de goede klustijd nu. Dat heb ik bij de laatste drie cycli steeds ongeveer rond de vermoedelijke eisprong. Hopelijk leidt het binnenkort ook eens tot het gewenste resultaat.
@bigsby; bij jou nog even spannend dus. Hopelijk blijven de :evil: :evil: weg.
@belly; jammer dat je ongesteld aan het worden bent. Wel goed dat je naar de huisarts gaat. Hopelijk vindt hij niets ernstigs en kun je ook geholpen worden net als Judith.
Elle, lekker is dat he, als je hub voor je kookt als je moet sporten. Doet mijn hub ook :inlove: Of ik eet een boterham :lol:
Ja, ik hoop zelf eigenlijk dat er niets ernstigs is en dat we niet de MMM in moeten(wil niemand voor het hoofd hiermee stoten!) maar hub is daar nog lang niet aan toe. Afgesproken is dat we mijn onderzoeken afwachten en dan afhankelijk van wat er moet gebeuren, het nog een jaar proberen. We gaan dan opnieuw praten…
pfff lastig hoor als je hub niet mee wilt werken :?
enne stop maar met duimen, ik ben ongesteld geworden :evil:
Ik denk dat het niet spontaan meer gaat komen
Nee Bigsby, niet de moed opgeven meid! Misschien klus je wel net op het verkeerde tijdstip als je je eisprong voelt? Dat je namelijk de krampen heb, houdt niet in dat dan ook je eisprong is he! Niet doen hoor!!! Niet de moed opgeven :naughty: Je komt echt dit jaar nog aan de beurt…Dat moet gewoon! :-*
Tja, makkelijk is andes, maar wist dit al ruim van te voren. Hub had het toen al aangegeven…Hoopte alleen dat hij van gedachten zou veranderen…Maar het gaat goed komen. We wachten gewoon af wat de dokter zegt!
Belly; ik geef de moed ook niet op hoor! en ik ging er al vanuit dat ik ongesteld zou worden. Maar ik baal er gewoon van, maar we gaan gewoon door!
Ik ben ook benieuwd wat de ha gaat zeggen, wij wachten nog steeds op de afspraak voor het zaadonderzoek. Ik vraag me af hoelang we daar nog op moeten wachten :think:
Dan is het goed
Kan je de ha niet bellen? om te vragen hoe en wat?
Hij heeft het doorgegeven, wij moeten gewoon wachten op de brief waarin staat wanneer hij mag komen opdraven :mrgreen:
Hopelijk is dat snel!
Oh, ik hoop het ook voor jullie… Dat zou wel mooi zijn…Krijgen jullie direct de uitslag van alles?