Als ik een URL als avatar wil plakken geeft hij altijd de volgende melding:
Could not write avatar file to local storage. Please contact the board administrator with this message
DEBUG MODE
Line : 179
File : usercp_avatar.php
Ik vraag me af wat ik verkeerd doe dat ie het niet accepteerd? Zelfs met de kleinste plaatjes geeft ie een foutmelding. Kan iemand me aangeven wat ik fout doe?
Groetjes femmie
Wil je het plaatje dat je probeert te plaatsen ls avatar hier even neer zetten als gewone bijlage?
In deze is het niet voor mezelf, heb het in het verleden geprobeerd en kreeg elke keer een debug mode. Nu vroeg iemand aan me of ik wilde helpen met een avatar plaatsen. Toen ik zag dat er gewoon een url bij zat leek mij dat het via die weg ingevoegd moest kunnen worden en gaf hij wederom de debug mode. Ik zal haar even vragen om zelf even hier het plaatje te plaatsen, zodat je het even voor haar in orde kan maken. Zou je me daarna wel kunnen vertellen waarom het niet lukte?
Alvast bedankt,
Groetjes femmie
Het is een avatar die de zwangerschap afteld in dagen.
Ik weet dat er geen andere tickers gebruikt mogen worden deze heeft ook geen reclame naam of iets dergelijks, en hopelijk kan het dus wel gebruikt worden.
link naar het plaatje
http://image.lafemmebonita.com/c/av332429.jpg
dank je voor het proberen femmie.
Tis wel met een link naar een “concurende” baby site, ik denk dat je hem daarom niet kunt plaasten, dat wordt geblokt …
Ruud weet jij hoe dat precies zit??
Als er geen link aan zit zou het in theorie mogen. Maar er hangt een bepaalde scripting onder die wij niet onder controle hebben dus wordt het vanwege beveiligingsissue’s geblokkeerd.
ahh ok , jammer . Dank je wel voor het proberen
Hoi ruud en heleen,
Dank je voor de hulp, maar dan vraag ik me toch af waarom bv
http://smile.smilies.nl/1921.gif
De vlgd block weergeeft?
Unable to upload file
DEBUG MODE
Line : 251
File : usercp_avatar.php
Ik heb iedere keer als ik van een site een avatar wil uploaden dat ie debug mode geeft. Ik zie wel dat elke keer de line: … een ander nummer bevat. Staat dat nummer ergens voor zodat ik terug kan zien wat de reden van de block is? Of zit er toch ergens iets niet goed in mijn instellingen?
De meest zekere manier om een avatar te plaatsen is om deze eerst op je eigen systeem op te slaan en daarna naar het forum te uploaden.