sta ik net in de keuken brood te maken voor Luna en ik hoor dat de zandtekenaar (of hoe heet die?) op nederland 3 bezig is
draai ik mij om zie ik dat Luna met haar handen voor haar ogen zit :eh:
dus ik vraag aan haar wat is er
zegt ze dat eng te vinden
ik vind het hartstikke mooi en knap wat hij daar doet, maar zie ik daardoor misschien iets over het hoofd omdat zij het zo eng vind?
hmm kweenie…zat er net ook naar te kijken…niels staat altijd met open mond te kijken…
en ik zag geloof ik niks raars of engs voorbijkomen :think:
misschien de intro dat hij daar zand rond gooit met zijn armen hoog in de lucht ? of misschien vindt ze tovernaars gewoon eng ?
vondt het trouwens erg knap dat zandtekenen
ik zit te denken misschien vind ze het liedje “eng”? want toen hij bezig was met die ijsbeer vond ze het nog eng :think:
ik probeerde nog is toch mooi kijk is een ijsbeer maar nee ze vond het eng :eh:
Die donkere zandtekeningen met dat licht erachter kan je ook monsters enzo inzien, net als van die inktvlekken t is maar net hoe je ernaar kijkt.
Geef je meissie maar een extra knuffel :hug:
oh ja dan is het niet vreemd dat ze het eng vind
Tyg vindt het geweldig, de zandtovenaar.
Het is wel indrukwekkend denk ik, zo’n grote man, met lang haar,
alles donker
en die tovert allemaal beesten…
Heb je misschien eens een verhaaltje voorgelezen of een liedje gezongen over zand?
Zou goed kunnen zijn dat ze die link nu legt.
Mijn kleine vriendinnetje van precies 2 jaar is helemaal panisch van beestjes. Zelfs een fruitvliegje vindt ze doodeng. Buiten hebben we bij de struik naar bijtjes gekeken en ze vond het heel eng. Na een tijdje vond ze het gewoon spannend, ze wilde wel kijken, maar toch ook niet. Ik heb haar laten zien dat de bij aan de struik ruikt. Meer niet. (ik hoef haar nu niet bang te maken dat wesp zou kunnen steken, die kans is klein en vooraf bangmaken vind ik niet nodig)
Opeens riep ze: Nee :? bijtje, auw, neusje, nee
Na even denken kwam mama met de oplossing. Onze kleine vriendin heeft een boekje over een bij. Die prikt in je neus. Een heel schattig boekje, maar met zoveel impact!!
Wat zegt ze als je vraagt waarom ze het eng vindt?
mijn zoontje vind het ook harstikke leuk
vanmorgen had hij een paar dieren gemaakt en aan het eind hoorde je dan de geluiden ervan! Misschien dat ze dat eng vond??
hij heet Gert van der Vijver
ik vind hem erg goed senna vind het ook leuk