De wiebelbillenboogie

Ik had het boekje “De wiebelbillenboogie” bij de bieb gehaald voor Kaylee. Ze vindt het geweldig (en ik stiekem ook), dus hebben we hem gisteren ook maar meteen gekocht :inlove:

Voor 5 euro bij de boekhandel, met DVD’tje! (Wel de kleine versie van het boekje).

Ook meteen maar het boekje “Koekjes!” gehaald, van de kinderboekenweek van 2009 (ook voor €5.00 :dance:).

Dus we hebben weer wat nieuws om voor te lezen :slight_smile:

Onzinnig topic, maar wel een leuk boekje (die koekjes! trouwens ook).

ja hij is leuk he!

en koekjes idd ook

a.s vrijdag heeft sanne op school een voorleesochtend, mag ze in pyama naar school (met gewone kleding eronder hoor) en dan gaan ze ook de wiebelbillenboogie voorlezen. Ben dus heeeel benieuwd, als ie echt heel leuk is dan ga ik m ook wel halen. Ow ja…ik kan meeluisteren die ochtend, want ik blijf om te helpen bij het ontbijt.

geniet van de leuke boeken :inlove:

Hier afgelopen woensdag een pyamafeestje op school gehad en ook de wiebelbillenboogie gelezen.

Bij Jinte op de psz hebben ze het boekje nu voor het thema deze weken! Vorige week heb ik bij haar geholpen en het is echt een leuk boekje! Het liedje wat erbij zit vonden de kinderen ook helemaal geweldig!

Hier is Dirk Scheele op de PSZ geweest, ze stonden in de krant (Brabants Dagblad) en ze staat op You Tube :inlove:

Sophie zit naast een moeder en heeft een paars longshirt aan met een witte blouse met paarse stippen erop :inlove: :dance:

http://www.youtube.com/watch?v=xYOcaWkZla0

Ik heb het boekje ook gekocht, alleen jammer dat de DVD erg kort is :wink:

Het is een leuk thema weer he?

Wij hebben op school een Verteltassenproject. Loopt al jaren en zelfs andere scholen hebben dit overgenomen.

Het is een heel mooi initiatief; er wordt een boek uitgekozen en naar aanleiding daarvan wordt er een grote stoffen tas gemaakt. De tas gaat dus over het thema van het boek ; er zitten spelletjes in, een luister-cd, evt. knuffels/poppen, andere boeken die hier ook over gaan enz enz. Er zijn tassen voor de onderbouw t/m de bovenbouw die dus uitgeleend worden aan de kinderen.

Heel toevallig heb ik de tas van de Wiebelbillenboogie geschilderd (de drie olifanten). Het is zo leuk om het eindresultaat te zien! :smiley:

@victoria wrote:

Hier is Dirk Scheele op de PSZ geweest, ze stonden in de krant (Brabants Dagblad) en ze staat op You Tube :inlove:

Sophie zit naast een moeder en heeft een paars longshirt aan met een witte blouse met paarse stippen erop :inlove: :dance:

http://www.youtube.com/watch?v=xYOcaWkZla0

Ik heb het boekje ook gekocht, alleen jammer dat de DVD erg kort is :wink:

Nou vraag ik me eigenlijk wel af wat je dan verwacht had van de dvd Victoria? Het is toch gewoon het verhaal wat voorgelezen wordt, daar kunnen ze toch geen DVD van een half uur van maken :think:

Ik zal zo je linkje even kijken :slight_smile:

Ik had het liedje verwacht, verhaaltje staat al in het boekje :oops:

Hier is Anique helemaal gek van de wiebelbillenboogie :inlove:

Vooral het liedje staat hier nu bijna de hele dag aan.

Hier jammer genoeg niet het boekje kunnen kopen met cd.

Maar met een vinger poppentje