Nou ben ik dus nieuw in de wereld van schoenen en sandalen voor kids (maat 2021)
Ik hecht veel waarde aan kwaliteit en gezondheid voor de voeten.
Ik zie online zoveel merken sommige goedkoop sommige heel duur, nu wil ik me niet vergissen in dat dure schoenen ook altijd goede schoenen zullen zijn…
Wie is er bekend met goede schoenen en welke merken zouden jullie aanraden?
Ik ben nu op zoek naar sandalen
Sandalen zou ik persoonlijk gaan voor de Teva’s, echt heerlijk.
Hier veel klompen :oops: versleten. (niet duur).
Verder vind ik ze van
Dr. Viss(ch)er,
Hush Puppies,
en
Woeffies.
erg fijn en goed voor de voeten voor mijn zoontje.
Betaalbaar en goed.
Idd Teva’s
Sandalen idd teva’s.
Ik zou alleen nooit online kinderschoenen kopen.
Gewoon naar een goede schoenenzaak gaan en de voeten laten opmeten en goed laten adviseren.
Sandalen idd teva’s.
Ik zou alleen nooit online kinderschoenen kopen.
Gewoon naar een goede schoenenzaak gaan en de voeten laten opmeten en goed laten adviseren.
Sowieso niet online, later kan dat misschien wel als je weet wat voor voet je kind heeft, maar in het begin echt niet.
Onze oudste had altijd scheve voeten, heel erg naar binnen, hij liep het allerbeste op dr Visser (van Scapino, niet zo duur). Heel wat dure merken geprobeerd, maar alleen op dr Visser struikelde hij niet over zijn voeten.
Nu is dat recht gegroeid ofzo, en past hij alle schoenen, dus koop ik ze net zo makkelijk online.
Jongste heeft hele smalle voeten, past haast niks, en zit ook nog steeds in maar 21/22 (wordt in juni 3 jaar). Vorig jaar dure schoentjes gekocht (gelukkig in de uitverkoop), en die past ze nog steeds, zooltje eruit gehaald, en past nu prima. Maar van welk merk, geen flauw idee, weet alleen dat ze extreem smal zijn.
Onze dochter heeft super smalle voeten en zelfs de smalste teva’s zijn te breed. Heb ook nike sandaaltjes gehad, die vond ik al beter. In die kleine maatjes zijn ze vaak met stuk stof over de wreef, die kun je beter verstellen.
Zoonlief heeft boerenpoten met hoge wreef, teva’s zitten hem heel goed. Onderste bandje gewoon strak, bovenste op grootste stand en hij hobbelt heerlijk rond.
Voor nette sandaaltjes had ik voor mijn dochter vaak brakkies en dan wel het soort waar voorin ook klittenband zat. Zou de eerste paar keer naar een goede schoenenwinkel gaan, met kind, dan kun je goed kijken hoe de merken schoenen zitten. Heb ik de eerste jaren ook gedaan en daarna durfde ik dezelfde merken ook online te bestellen.
Inderdaad niet online bestellen en op eigen houtje proberen. Je zit met de breedte van de voet, de hoogte van de wreef, de maat. Kindjes houden hun tenen gebogen, waardoor je zelf niet goed kunt voelen hoeveel ruimte erover is. Naar een goede schoenenzaak gaan en daar schoenen laten aanmeten!
Tja, ik bestel bijna alles voor ze via internet en nog geen echte miskopen gedaan. En welke merken bij jouw kind het beste zitten, is toch een kwestie van uitproberen.
Hoeveel zaterdagverkoopsters hebben er tegenwoordig echt nog kennis van zaken? Dat opmeten kan ik zelf ook. Scheelt dat mijn dochter geen hele moeilijke voeten heeft, alleen net als haar moeder een klein smal pootje
In maatje 20 / 21 ben ik overigens erg gecharmeerd van baby paws.
Tot nu toe heb ik merken Richter, Shoesme, Geox en Garvalin gehad en Teva voor sandalen.
Nu heb ik voor komende zomer sandaaltjes van Naturino liggen.
Tot nu toe heb ik nog geen schoen gehad die niet bevallen is.
Voor een eerste paar schoentjes zou ik wel naar een schoenenzaak gaan om goed aan te laten meten.
Op een gegevens moment weet je wel een beetje wat voor soort voet je kindje heeft en welke merken of type schoenen een geschikte pasvorm hebben.
Verder zou ik opletten dat schoenjes van ademende materialen gemaakt zijn, fijn is het als het een uitneembaar voetbed heeft, dan kun je ook eenvoudig zien of de schoen nog wel goed is qua maat.
Tevas.
sowieso teva! ik zweer erbij, alleen wil de oudste liever slippers net als de rest van de klas
en verder moeten we het zoeken in de duurdere sschoenwinkel, beide kinderen heel smalle voeten, dus schoenen kopen bij scapino, die wel goed zijn hoor, zit er voor ons niet in.
Daar hebben ze ook meteen de podoloog erbij, scheelt ook want onze dochter heet nog steeds x benen en elke keer controleert hij of de stand nog acceptabel is… de benen horen met de leeftijd van zes weer recht te staan iod? geen idee…