de weg in tv-land, wat een keus..

Nou het ei is gelegd. We hebben vandaag een tv besteld:







Het is een sony bravia van de NX72 serie (102 cm).



Het was waanzinnig moeilijk om te kiezen,… maar na een financiële meevaller toch maar besloten wel te doen. We krijgen er een PS3 bij voor 69 euro (actie van sony)

Die wilden wij eerst ook aanschaffen. 2 weken geleden een nieuwe gekocht. Wij hebben toen toch gekozen voor een samsung 3d led tv. De kleuren van Samsung vinden wij mooier en hij was 800 hz ! Dat vind je bij nog geen enkele andere tv.



Vandaag stond hij ergens anders in de folder voor 200 minder. Maar mooi terug gegaan en 200 terug gehad van de bcc.



Ik hoop dat je de soundbar erbij krijgt. Anders valt het geluid best wel tegen heb ik gehoord. En tja, een PS3 hebben wij al staan…

Haha mamamarije, jullie televisie is echt nog uit het tijdperk van de telefoon met draaischijf. :mrgreen:



Wij hadden hiervoor een tv van 39 cm, aangezien die van daarvoor stuk ging heb ik deze van zolder getrokken. Mijn schoonvader had echter een grotere televisie gekocht omdat hij deze niet goed kon zien met zijn ogen van 70 jaar oud, dus hebben wij de oude van hem gekregen. Is een plat scherm, kat kan er nu niet meer op, waar ze het niet mee eens was, toch geprobeerd maar lukte echt niet. Het is een LG, van ong. 65cm en voor ons groot zat. Wij willen ook ons huis niet inrichten om de televisie heen en aangezien mijn man nog wel eens thuis komt en ik alles dan anders heb neer gezet wil ik hem ook niet aan de muur hangen. Ik heb gekeken en het is een (stoffige :oops:) lcd. Wij hebben digitenne en zolang er geen zendmasten naar beneden keilen doet hij het prima.