Jasly heeft volgens mij diaree(denk ik)… ik weet niet hoe het komt maar ze had wel eventjes 5 minuten erge last van dr buik en had wel 3 keer gepoept vanmorgen, wel achter elkaar maar steeds 3 keer nieuwe luier om… vond het zo vaag want in dr laatste poep zat water, het kan ook plas zijn maar er zaten ook witte stukjes in, sorry voor de details, :sick: maar ik maak me wel zorgen want ik geef geen fruit hapjes of dergelijke, en borstvoeding verteerd toch heel makkelijk?Mn moeder zegt buikgriep, maar ze heeft geen verhoging en had maar even 5 minuten pijn in dr buikje en nu slaapt ze rustig… komt het door de warmte? of kan het tandjes zijn? maar ik zie nog niks in dr mondje, verder heeft ze niet zoveel warmte uitslag gekregen als voorheen toen het zo warm was…
Het 2e wat er met Jasly is, is dat ze al 2 nachten achter elkaar eerst om half 3 wakker werd en dan gaat spelen, dus rollen kruipen in dr bedje enzo… en ik word wakker en denk laat haar maar spelen, maar jasly gaat op dr knieen zitten en gaat heen en weer wippen en soms komt ze hard met dr hoofdje tegen de spijlen, dus geef ik haar drinken,dan leg ik haar in dr bedje dan gaat ze huilen… ik moet dan snachts minstens een uur met haar wakker zijn en dan speelt ze enzo… dit deed ze nooit, het is best wel vermoeiend want ik ben overdag al heel veel met haar bezig maar vannacht deed ze dan dit en gister nacht werd ze om half 5 wakker en bleef ze wakker tot 10 over 6!!! en ik dan ook… Kan dit ook door de warmte komen? Of denkt ze dat snachts ook overdag is?Ik snap er niks van… vooral de eerrste nacht stond ik versteld te kijken en dacht dat ik droomde maar ze keek me zelfs recht aan en ging lachen… als dit zo blijft hoe leer ik dit dan af???
Nou ik hoor het wel weer!!! Groetjes en bedankt!! Jeanette! :-*
witte stukjes in ontlasting zijn onverteerde stukjes melk. Kan totaal geen kwaad hoor.
Qua snachts wakker worden… ik zou haar even negeren.
ja dat heb ik geprobeerd alleen dan gaat ze keihard heen een weer met dr hoofd tegen de spijlen aan dan moet ik haar wel verschuiven of dan gaat ze huilen omdat dat gestoot tegen haar hoofd pijn doet,
Maar melk verteerd toch makkelijk en snel???
@Baby2008Diablow wrote:
Jawel, maar dan heeft ze waarschijnlijk even iets ‘te veel’ gehad. Daar hoef je niks aan te doen, alle bv beebs hebben het wel eens. Dat water wat je noemt kan diarree zijn, maar ook door tandjes komen. Goed opletten dat ze goed blijft drinken tijdens diarree!
En qua 's nachts wakker worden, Lenn heeft het ook hoor! Gewoon proberen zo min mogelijk aandacht te geven (dus als je haar bijv weer op dr rugje terug legt ook niet tegen dr praten of in dr ogen kijken. Ik kijk meestal naast Lenn), dan gaat het waarschijnlijk gauw weer over.
@Affie wrote:
@Baby2008Diablow wrote:
Jawel, maar dan heeft ze waarschijnlijk even iets ‘te veel’ gehad. Daar hoef je niks aan te doen, alle bv beebs hebben het wel eens. Dat water wat je noemt kan diarree zijn, maar ook door tandjes komen. Goed opletten dat ze goed blijft drinken tijdens diarree!
En qua 's nachts wakker worden, Lenn heeft het ook hoor! Gewoon proberen zo min mogelijk aandacht te geven (dus als je haar bijv weer op dr rugje terug legt ook niet tegen dr praten of in dr ogen kijken. Ik kijk meestal naast Lenn), dan gaat het waarschijnlijk gauw weer over.
ik voel helemaal geen tandje, het is toch wel allang de tijd voor tanden?
ze kwijlt wel erg veel, bijt overal op,
ik had haar gistere wel iets meer gevoed omdat het zo warm is,
ik geef haar geen water of andere dingen
ik probeerde haar vannacht ook geen aandacht te geven, maar het gaat zo automatisch als ze dr koppie hele tijd tegen de spijlen gaat slaan,
eerst sliep ze zo goed, gelijk na het voeden weer ingedut, geen probleem, daarom vind ikhet ook niet erg om wakker snachts te worden om te voeden.Maar deze 2 nachten waren erg vermoeiend,
en dan ook nog vanmorgen met dat poepen en buikpijn…
Een middag dutje kan ik even niet doen, moet nog heel de boel opruimen enzv, en Ik legde Jasly net in bed, toen heeft ze 15 minuten geslapen en nu is ze weer wakker, alweer een uur… ik snap niet waarom zij nu ook nog zo weinig slaapt, het is hier muisstil, maar wel warm…
Ze is nu wel rustig aan het spelen, ik hoop dat ze zo even gaat slapen, want ik moet nog veel doen, en allemaal voordat dr pappa thuis komt,
ik hoop dat het vannacht beter gaat,iig bedankt! groetjes jeanette
Het klinkt alsof je beebje op het punt staat tandjes te gaan krijgen, kwijlen en bijten zijn echt de tekenen daarvoor! kan me voorstellen dat ze alleen al daarom even uit haar ritme is en dan ook de de warmte erbij… Mijn zoontje , heeft daar ook vreselijk last van, slaapt ineens nog maar de helft van de tijd die hij normaal slaapt. Ik zou me er vooral zo min mogelijk druk over maken, in de nacht zo min mogelijk aandacht geven en dan gaat het meestal vanzelf weer over (tenminste dat is bij mij nog altijd zo gegaan). Succes!
vandaag gecontroleerd door het cb voor tandjes maar er is nog niets te zien, ik moet volgende week naar de kinderarts daar hoor ik alles gelijk en word ze volledig gecontroleerd,