De vormenstoof...

Leuk, zo’n vormenstoof… Kun je je kindje mee leren om vormen mee te herkennen…



We hadden er eerst een gekregen van oma, in de vorm van een slak, met een leuk muziekje erin als je de slak bewoog… Vormpjes in de gaatjes stoppen was niet boeiend… Met de vormpjes kun je namelijk heel leuk smijten. Als je goed mikt, kun je de hond net raken…



Het tweede exemplaar was een eenvoudigere versie van Fisher Price. Gewoon een gele vierkante emmer, een deksel met de uitsparingen, en diverse vormpjes om daarin te stoppen… Met die betreffende vormpjes kun je ook al zo leuk smijten… De deksel is net een frisbee, en de emmer is een leuke echoput als je 'm over je hoofd doet en erin gaat kletsen…



Tijd voor een moment van pedagogisch ingrijpen… Mama doet het wel even voor… Deksel op de emmer, vormpjes erin… Nu Chris doen… Chris kijkt me niet begrijpend aan… Pakt tenslotte toch maar een vormpje en probeert wat… Lukt niet… Pakt nieuw vormpje, lukt ook niet… Bij het derde vormpje begint hij het door te krijgen… Het vormpje moet IN de emmer…



En dus tilt meneer de deksel op, stopt het vormpje in de emmer en doet de deksel er weer op… :mrgreen:



Niet helemaal zoals het de bedoeling was, maar met hetzelfde resultaat… :mrgreen:

:inlove:

whaaaaaaaaaaaaahahhahahhaa

slim hihi

leukkkkk, slimme vent, goed bedacht toch, waarom moeilijk doen als makkelijk kan ? :inlove:

:inlove: :inlove:



Zo’n vormpjes emmer is toch eigenlijk ook gewoon een prullenbak? :mrgreen:

Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Tis wel duidelijk dat Chris al heerlijk aan het ontwikkelen is en zijn wereld aan het verkennen en tja dan ga je natuurlijk niet moeilijker doen dan nodig is want je moet al zoooooveel nieuwe dingen ontdekken. :wink: :-*

haha, die chris!

Lijkt ook idd wel op een prullenbak.

Zul je zien dat je de vormpjes morgen in jullie echte prullenbak tegenkomt (die met dat duwdeksel, toch)

HEEEEEEEEEEEEEL herkenbaar mijn oudste deed het alleen nog weer anders, die bedacht zich: als het niet past moet ik harder duwen en begon uit alle macht op de vormpjes te rammen als ze niet pasten ( vierkante blok past WEL in het driehoekje! :shock: )

Hihi, Same here :mrgreen:



Alle blokjes in de emmer en weer eruit. Weer erin en eruit.

Dan kunnen ze ook in de loopauto maar dan moeten ze er ook wel weer uit. Want ze horen in de gele emmer :roll:



Zodoende zij wij vast begonnnen met het oefenen van ‘spulletjes opruimen’ in het kader van alles erin maar nu NIET meer eruit (dat laatste mislukt nog steeds :doh: )…

:clap: Hahahahahahahahaha!

Chris… had ik al verteld dat ik verliefd op je ben?! :-*